رئيس هیأت هندبال استان قم خبر داد
رئيس هیأت هندبال استان قم از انتخاب هندباليست قم براي حضور در اردوي تيم اعزامي به پيكارهاي 2018 قهرماني آسيا خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ 11 April 2018

به گزارش تابناک قم،حسین محمدخانی اظهار کرد: از سوی فدراسیون هندبال و کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان ایران برای حضور موفق این تیم در پیکارهای 2018 هندبال قهرمانی جوانان آسیا، بازیکنان شاخص این رده سنی به اردو دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به دعوت یکی از چهره‌های شاخص و آینده‌دار هندبال قم به اردوی تیم ملی جوانان، افزود: مهدی دوازده‌امامی هندبالیست جوانی و خوش‌آتیه‌ای است که به نمایندگی از استعدادهای هندبال قم برای حضور در تمرینات تیم ملی به اردو فراخوانده شده است.

رئیس هیأت هندبال استان قم با بیان اینکه شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی هندبال جوانان آسیا پیش‌روی تیم ملی کشورمان قرار دارد، اضافه کرد: این نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی است که از روز چهارشنبه 29 فروردین ماه در تالار هندبال مجموعه ورزشی انقلاب آغاز به کار می‌کند.

وی با اشاره به دعوت کادر فنی تیم ملی جوانان از تعداد 36 بازیکن به این مرحله از اردو، بیان کرد: اردوی ملی‌پوشان جوان تا روز سوم اردیبهشت ماه در حالی به طول خواهد انجامید که پیکارهای 2018 قهرمانی آسیا جنبه انتخابی مسابقات جهانی 2019 هندبال جوانان را دارد.

محمدخانی ابراز کرد: شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا به میزبانی کشور عمان به انجام می‌رسد و بازیکنانی از استان‌های تهران، اصفهان، کردستان، خراسان‌رضوی، مرکزی، مازندران، قم، کرمان، خوزستان، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، فارس، چهار محال و بختیاری، سمنان و لرستان به اردو دعوت شده‌اند.

وی افزود: سرپرستی تیم ملی هندبال جوانان ایران را تیمور درزابی بر عهده دارد، سرمربی این تیم مهدی رهبری است و مربیگری تیم ملی را علی شعبان‌پور انجام می‌دهد و امیدواریم با حضور موفق و درخشان دوازده‌امامی به عنوان یکی از نخبه‌های هندبال قم در این اردو، یکی از نفرات اعزامی به پیکارهای قهرمانی هندبال جوانان آسیا از استان قم باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار