کد خبر: ۵۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷ 07 July 2015
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان البرز گفت: از ابتدای اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان تاکنون 13 هزار نوآموز البرزی در این طرح شرکت کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن نوروزی ظهر امروز در حاشیه بازدید یکی از مراکز سنجش سلامت در استان البرز اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای سنجش نوآموزان اندیشیده شده و پایگاه‌هایی برای این مهم در استان البرز نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این طرح نوآموزان سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی می‌شوند و موارد لازم به والدین اعلام می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا از آغاز اجرای طرح سنجش نوآموزان بیش از 13 هزار نوآموز در 20 پایگاه سنجش استان انجام شده است.

نوروزی افزود: با توجه به اینکه امسال ثبت نام نوآموزان برای طرح سنجش به صورت الکترونیکی است لذا بر اساس آمار موجود تاکنون بیش از 90 در صد نوآموزان بدو ورود به دبستان از طریق مدارس در سامانه سنجش نوبت دریافت قرار گرفته‌اند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان البرز جلوگیری از افت تحصیلی، جای‌دهی مناسب و شناسایی افراد دارای معلولیت را از اهداف عمده فرآیند سنجش نوآموزان برشمرد.

وی گفت: از تعداد 13 هزار نوآموز ارزیابی شده تعداد یک‌هزار و 74 نوآموز جهت ارزیابی تخصصی به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده شده‌اند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار