کد خبر: ۵۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 07 July 2015
جشنواره ملی عکس طبیعت 'جلوه های بهشت' به همت اداره بهزیستی استان البرز و با همکاری حوزه هنری استان البرز برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، جشنواره ملی عکس طبیعی با عنوان 'جلوه های بهشت' به منظور ارایه مفاهیم هنری و تلفیق آن با فعالیت های بشر دوستانه برگزار می شود.

براساس این گزارش، دبیرخانه جشنواره خطاب به عکاسان می گوید:طبیعت بکر ایران زمین از البرز سرفراز تا عمق نیلگون خلیج فارس ،از شالیزار های سرسبز شمال تا کویر زیبای لوت، و از کوههای سر به فلک کشیده زاگرس تا پایتخت همیشه زنده تهران ، همه جلوه های ناب و ارزشمندی را برای به تصویر کشیده شدن دارند که نگاه عکاسانه شما آن راه جاودانه خواهد کرد.

موضوع این جشنواره عکس هایی از طبیعت و چشم انداز های غیر شهری مناطق مختلف ایران است و علاقمندان به شرکت دراین جشنواره می توانند عکس هایی از چشم اندازهای غیر شهری و طبیعت، بدون حضور انسان و عوامل انسانی و یا با حضور انسان و عوامل انسانی، عکس های چشم انداز پاناروما، HDR و ... را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنید.

ویرایش نرم افزاری عکس با رعایت اصل ذکر شده مجاز می باشد واگر ویرایش استناد مکانی و زمانی عکس را مخدوش کند،عکس پذیرفته نخواهد بود .

مسئولیت قانونی و اخلاقی بروز یا احرازهرنوع تخلف با شخص شرکت کننده و تصمیم گیری نهایی به عهده هیات داوران و دبیر خانه خواهد بود.

این جشنواره با هدف پیوند هنر ، و امور بشردوستانه برگزار شده و پس از داوری تمامی آثارپذیرفته شده ،طی یک نمایشگاه به شکل چاپ شده در معرض بازدید عموم قرار میگیرد.

همچنین کارت پستال تعدادی از آثار پذیرفته شد (رجوع به بند 'ب' جوایز **) برای فروش در معرض عموم قرار خواهد گرفت .

در روز اختتامیه در ضیافتی که با حضور جمع کثیری از خیرین و به همت سازمان بهزیستی استان البرز برگزار میشود ، آثار دریافتی در معرض فروش قرار خواهد گرفت و کلیه وجوه دریافتی جشنواره ، برای امور خیریه عزیزان تحت پوشش سازمان بهزیستی استان البرز استفاده خواهد شد.

در این گزارش مقررات فروش آثار به شرح ذیل اعلام شده است:

- کلیه حقوق آثار ارسالی باید متعلق به شخص شرکت کننده باشد و در صورت اثبات خلاف آن درهر مرحله، شرکت کننده مورد از جشنواره حذف خواهد شد.

- تعداد نسخه های کلی آثار و همچنین تعداد نسخه های قابل ارایه برای فروش در جشنواره باید توسط شرکت کننده ذکر شود. ( در صورت وجود محدودیت )

- در صورت وجود محدودیت در زمینه قیمت آثار ،هنگام ارسال آثار حتما در بخش توضیحات ذکر کنید. ( با توجه به خیریه بودن جشنواره حتی الامکان از ارسال آثاری که دارای محدودیت قیمت هستند خودداری کنید)

- به همت وب سایت SIB.IR برای آثار فروخته شده در حراجی شناسنامه صادر خواهد شد.صاحب اثر در صورت تمایل می تواند سایر نسخه های اثر خود را از طریق این سایت بفروش برساند .

علاقمندان به شرکت در این جشنواره ضمن مهلت ارسال آثار خود تا پنجم مردادماه سالجاری می توانند برای اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری این جشنواره به سامانه اطلاع رسانی حوزه هنری استان البرز به آدرس اینترنتی www.artalborz.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار