عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر خانه ریاضیات اصفهان جایگاه خود را پیدا کرده و در دنیا برند شده است.
کد خبر: ۵۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 08 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عدنان زادهوش ظهر امروز در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر از شهر علم با اشاره به اینکه تناسب بین خانه‌های علوم در شهر علم باید رعایت شود، اظهار کرد: این موضوع باید از سوی شهرداری مورد توجه قرار بگیرد و نباید وضعیت خانه‌های علوم در این شهر به صورتی باشد که شهر علم مایه خنده مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به صورتی عمل شود که یک تناسب منطقی بین این خانه‌ها ایجاد شود، اضافه کرد: بودجه‌ها باید به صورت یکسان و مساوی به خانه‌های ریاضیات، آمار، فیزیک و زیست‌شناسی اصفهان اختصاص داده شود.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر خانه ریاضیات اصفهان جایگاه خود را پیدا کرده و در دنیا برند شده است.

وی با اشاره به اینکه اضافه کردن یک پایه علوم به خانه‌های شهر علم مهم است، ادامه داد: شهر اصفهان باید با دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مجموعه‌های صنعتی در کشور ارتباط برقرار کند.

زادهوش با بیان اینکه با استفاده از این ظرفیت می‌توانیم در راستای برطرف شدن مشکلات در بخش‌های مختلف تلاش کنیم، تاکید کرد: مجموعه‌های متولی امر در برخی از موارد باید با خانه‌های علوم در شهر علم اصفهان ارتباط داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه خانه‌های علوم در شهر علم به تولید علم می‌پردازند، افزود: اتاق‌های بازرگانی باید با خانه‌های علوم در شهر علم ارتباط برقرار کنند و مشکلات کار‌خانه‌های موجود با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهر علم قابل برطرف شدن است.

احمد شریعتی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهر علم اصفهان از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار است، گفت: آموزش‌های خانه‌های علوم شهر علم باید از پایه به افراد ارائه شود.

وی با بیان اینکه در کنار این خانه‌های علوم باید خانه‌های علوم پایه نیز در شهر علم اصفهان ایجاد شود، اظهار کرد: جاذبه‌های مباحث علمی باید برای دانش‌آموزان افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف برخوردار است، ادامه داد: آموزش‌های ارائه شده در خانه‌‌های ایجاد شده در شهر علم نقش مهمی در توسعه علمی کشور دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار