معاون ارشاد اصفهان:
تابناک: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت : رشد افکار عمومی در عرصه‌های مختلف رسالت اصلی مطبوعات و خبرگزاری‌ها بوده و با این رویکرد، نشست‌های هفتگی اهالی مطبوعات اصفهان با مدیرکل ارشاد استان برگزار می‎شود.
کد خبر: ۵۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 09 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، امیر ارزانی در نشست با مدیران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی دارای مجوز استان اصفهان اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست دیدار صمیمانه اصحاب مطبوعات با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همچنین استفاده از خرد جمعی و هم‌اندیشی اصحاب رسانه است.

وی تصریح کرد: پیشرفت هرجامعه در عرصه‌های مختلف منوط به فرهنگ است و آنچه باعث اقتدار یک کشور می‌شود فرهنگ، علم واقتصاد در آن کشور است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: اهالی مطبوعات جزو خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و امیدوارم با همدلی و وفاق بیشتر اصحاب رسانه و مطبوعات، شاهد رشد و موفقیت بیشتر در این حوزه‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای انجام بازدیدهای هفتگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از رسانه‌ها و مطبوعات استان اصفهان در دستور کار قرار دارد.

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مدیران خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری استان اصفهان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :