مدیرعامل مصلای اصفهان:
مدیرعامل مصلای اصفهان گفت: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بزرگ مصلای اصفهان به 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۵۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 10 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ابراهیم پرچمی با اشاره به یکی از پروژه‌های مهم اصفهان اظهار کرد: مصلای اصفهان به عنوان طرح ملی استانی است.

وی به برگزاری نماز عید فطر در مصلای اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: فاز نخست مصلای اصفهان برای اقامه نماز عید فطر اصفهان در صحن اصلی برای 30 هزار نفر آماده شده است.

مدیرعامل مصلای اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر صحن اصلی مصلی حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: پروژه مصلای اصفهان طی سه فاز تقسیم‌بندی شده است.

وی با تاکید بر اینکه فاز دوم این پروژه تا مهر ماه سال جاری تکمیل می‌شود، اضافه کرد: تاکنون 40 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه مصلی هزینه شده و تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بزرگ مصلای اصفهان به 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

پرچمی با اشاره به اینکه تکمیل فاز سوم مصلای اصفهان به بودجه‌هایی که به این پروژه اختصاص داده می‌شود، بستگی دارد، تاکید کرد: در سال جاری دو میلیارد تومان اعتبار دولتی برای پروژه مصلای اصفهان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه البته میزان تخصیص این بودجه مشخص نیست، افزود: مقداری بودجه‌ از سوی دولت به این پروژه اختصاص داده می‌شود اما پاسخگوی این طرح بزرگ نیست.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :