دوره آموزشی داوری نجات غریق و غواصی با حضور 80 نفر از سراسر کشور در جزیره کیش برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 29 April 2018

به گزارش تابناک : نایب رییس حوزه بانوان هیات کیش روز یکشنبه افزود: این دوره آموزشی 2 روزه با حضور آقایان و بانوان داوری نجات غریق از دیروز در مرکز همایش های ابن سینا جزیره برگزار گردیده است. 
مهر انگیز گل میشی افزود: یکی از اهداف برگزاری کلاسهای داوری نجات غریق، آمادگی لازم برای برگزاری رقابتهای کشوری این رشته می باشد که با حضور 500 شرکت کننده از 31 استان در کیش برگزار می گردد. 
گل میشی گفت: این رقابتها از بیستم اردیبهشت ماه جاری به مدت یک هفته در محل استخر المپیک و پلاژهای خانمها و آقایان در جزیره کیش برگزار می گردد. 
وی اظهار کرد: همچنین امسال قرار است کلاس های آمادگی ناجیان و غواصان زیر نظر مدرسان هیات با هدف بالا بردن سطح دانش و آمادگی جسمانی این افراد برگزار کنیم. 
وی تصریح کرد: منجیان غریق به منظور ارتقا درجه مهارت خود هر سال در دوره های آمادگی نجات غریق که توسط هیاتها برگزار می گردد، شرکت می کنند. 
وی افزود: از این رو ارتقا درجه مهارت و تخصص ناجیان منوط به شرکت در دوره های آموزشی مربوطه و ارایه مدارک لازم است. 
گل میشی گفت: همچنین تشکیل تیم نجات غریق بانوان در جزیره کیش از اولویت‌های حوزه بانوان هیات غواصی و نجات غریق است. 
وی یادآور شد: به دلیل نبود تیم نجات غریق بانوان در جزیره کیش، تاکنون توفیقی در این حوزه نداشته‌ایم و امیدواریم با راه اندازی تیم بانوان شاهد فعالیت نظامند بانوان علاقمند در این رشته ورزشی باشیم. 
وی گفت: ساختار هیات غواصی و نجات غریق جزیره کیش در این دوره با بهره گیری از افراد توانمد فنی و متخصص این رشته تدوین شده و اقدامات قابل توجهی در سال جاری متصور است. 

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار