کد خبر: ۵۹۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 29 April 2018

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ساعاتی قبل دسترسی کاربران به پیام رسان تلگرام قطع شد؛ هم نسخه‌ی موبایلی و هم نسخه کامپیوتری این پیام‌رسان، برای مشترکان اینترنت ثابت و همراه با اختلال روبرو شده است و کاربران نمی‌توانند به حساب‌های کاربری خود دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است در ماه های اخیر این چندمین بار است که در سرورهای داخلی تلگرام اختلالاتی به وجود می آید و باعث عدم دسترسی کاربران به این پیام رسان می شود.

پاول دورف مدیر تلگرام در حساب توییتر خود اعلام کرد اختلالی که از ساعاتی پیش در اروپا و در استفاده از این پیام‌رسان ایجاد شده به دلیل مشکلی است که برای برخی از سرورهای آن بوجود آمده است.

اختلال در تلگرام داخلی نیست

مدیر تلگرام در پاسخ به سوال یکی از کاربران اعلام کرد طبق گزارشهایی که دریافت کرده، پیام رسان تلگرام تقریبا در تمامی کشورها از جمله ایران، عراق، روسیه، آمریکا و انگلیس با اختلال مواجه شده است.

تلگرام از دسترس خارج شد/ اختلال داخلی نیست

گفتنی است؛ برخی از خبرگزاری ها از جعلی بودن پیام دورف خبر داده بودند. مدیر تلگرام بر اساس توییت بالا در پاسخ به یکی از کاربران اختلالات تلگرام در ایران را تایید کرده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی فارس، از بامداد امروز فعالیت پیام رسان تلگرام مختل شده و امکان استفاده از این پیام رسان برای کاربران ممکن نیست.

این در حالی است که پاول دوروف مالک تلگرام 6 ساعت پیش از وقوع یک اختلال در منطقه اروپا و برای کاربران این شبکه اطلاع داده بود.

وی اعلام کرده بود که کاربران اروپایی برای ارتباط با این پیام رسان با مشکلاتی روبرو شده‌اند.

بعد از اعلام دوروف در برخی شبکه ها اعلام شد که تلگرام در ایران فیلتر شده است که در بررسی‌های انجام شده و همچنین مصاحبه با یکی از مسئولان قضایی این موضوع تکذیب شد.

این مقام قضایی عنوان کرد هر چند قرار است با توجه به آسیب های این پیام رسان خارجی تلگرام مدیریت شود اما اختلالی که امروز رخ داده داخلی نیست.

این در حالی است که این مقام قضایی از شهروندان خواست با توجه به مشکلات پیش آمده در این شبکه پیام رسان بهتر است هموطنان از پیام رسان‌های داخلی استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار