مدیر موسسه نورالیقین با بیان اینکه موسسه نورالیقین از زمان فعالیت خود بیش از سه هزار فارغ التحصیل داشته است، گفت: هم اکنون ۸۰۰ نفر در این موسسه علمی فرهنگی نیز در حال فراگیری علوم قرآنی هستند.
کد خبر: ۵۹۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ 30 April 2018

به گزارش تابناک قم، مائده آل مرتضی ظهر امروز در بیستمین همایش مهدویت موسسه نورالیقین که با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر در سالن قدس مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: دوره‌های آموزش حضوری و غیرحضوری موسسه نورالیقین از طریق نرم افزار و جزوه برگزار می‌شود و این موسسه دینی و فرهنگی در راستای تحقق جامعه قرآنی با دیگر نهادهای قرآنی ارتباط دارد.

وی افزود: در زمینه حفظ قرآن کریم روش مفاهیم و تفسیر برگزار می‌شود، در زمینه فعالیت‌های فرهنگی وپژوهشی نیز همایش‌های مختلف نظیر همایش مهدویت در راستای رفع شبهات مهدویت توسط موسسه نورالیقین برگزار می‌شود.

مدیر موسسه نورالیقین ادامه داد: همایش غدیر در راستای تبیین غدیر و تفسیر خطبه غدیر، همایش ولایت فقیه، برگزاری مسابقات کتاب خوانی با موضوعات امام علی (ع) و خطبه‌های فدکیه و حضرت زهرا (س) همچنین خطبه‌های امام حسین (ع) و حضرت سجاد (ع) و حضرت زینب (س) از جمله برنامه‌های این موسسه است.

آل‌مرتضی گفت: از دیگر فعالیت‌های موسسه نورالیقین، برگزاری هفته انس با قرآن کریم و تحقیقات علمی در زمینه علوم قرآن کریم، برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس و حضور در نمایشگاه‌های قرآنی، توزیع محصولات آموزشی و نرم افزار و جزوات تفسیر قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه موسسه نورالیقین از زمان فعالیت خود بیش از سه هزار فارغ التحصیل داشته است، ادامه داد: هم اکنون 800 نفر در این موسسه دینی و فرهنگی نیز در حال فراگیری علوم قرآنی هستند.

مدیر موسسه نورالیقین خاطر نشان کرد: آموزش تفسیر علوم قرآنی و در کنار آن احکام و مفاهیم نهج البلاغه، صرف و نحو و حفظ قرآن کریم نیز به قرآن پژوهان این موسسه آموزش داده می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار