امروز در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، بخش‌هایی از شرق و در بعد ازظهر در مناطقی از غرب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 01 May 2018

به گزارش تابناک : براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی سامانه مستقر بر روی کشور امروز در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی، بخش هایی از شرق، شمال شرق و در بعد از ظهر در مناطقی از غرب کشور سبب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطقی مستعد بارش تگرگ خواهد شد و شدت بارش ها امروز در قم، جنوب تهران و برخی نقاط اصفهان است.

همچنین امروز در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که در برخی نقاط شرق با گرد و خاک همراه خواهد بود و در منطقه زابل طوفان شن نیز در بعضی از ساعات دور از انتظار نیست.

روز چهارشنبه مجددا سامانه بارشی دیگری از سمت مرزهای غربی وارد کشور شده و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط شمال غرب،غرب،دامنه های البرز غربی و دامنه های زاگرس مرکزی می شود، دراین روز نیز در مناطقی از شرق کشور بویژه زابل، وزش باد شدید پیش بینی می شود.

روز پنج شنبه فعالیت سامانه بارشی در غرب و شمال غرب کشور تشدید می شود و در نیمه غربی، نواحی مرکزی و مناطقی از شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

برچسب ها: رگبار باران ، وزش باد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار