استاندار هرمزگان گفت: قلب تمامی ایرانیان برای خلیج فارس می تپد و مردم هرمزگان با فرهنگ، آداب و رسوم خود پاسدار خلیج فارس به نمایندگی از ملت ایران هستند.
کد خبر: ۵۹۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 01 May 2018

به گزارش تابناک : دکتر فریدون همتی در هشتمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس که در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و با قدردانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری این جشنواره، عنوان کرد: با توجه به اهمیت خلیج فارس در طول تاریخ همواره شاهد فراز و نشیب های گوناگون و طمع بیگانگان به این منطقه بوده ایم که امروز آثار آن را می بینیم.
وی ادامه داد: قلب تمامی ایرانیان برای خلیج فارس می تپد و مردم هرمزگان با فرهنگ، آداب و رسوم خود پاسدار خلیج فارس به نمایندگی از ملت ایران هستند.
استاندار هرمزگان افزود: امروز در سایه اقتدار نیروهای مسلح کشور به خصوص نیروهای دریایی ارتش و سپاه و دریابانان و با همکاری مردم این منطقه شاهد پاسداری از آب های خلیج فارس هستیم و کشورهای همسایه نیز از این امنیت و پاسداری جمهوری اسلامی ایران در منطقه بهره مند هستند.
همتی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم روز و هفته خلیج فارس در سراسر کشور با برنامه های مختلف گرامی داشته شود، تصریح کرد: تلاش می کنیم در سال های بعد در تمامی سفارتخانه های ما توسط رایزنان فرهنگی این روز با برنامه های مختلف پاس داشته شود.
وی تاکید کرد: ملت ما اجازه جعل نام خلیج فارس را نخواهد داد و ایران عزیز پاسدار خلیج همیشه فارس است.

 

 

منبع : پایگاه وزارت کشور 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار