نایب‌رئیس هیئت سنگ‌نوردی و صعود‌های ورزشی استان‌همدان گفت: اردوی تیم ملی سنگنوردی برای اعزام به مسابقات آسیایی به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 05 May 2018
نایب‌رئیس هیئت سنگ‌نوردی و صعود‌های ورزشی استان‌همدان گفت: اردوی تیم ملی سنگنوردی برای اعزام به مسابقات آسیایی به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، عباس چشمه قصابانی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی سنگ‌نوردی در همدان اظهار داشت: هیئت اسکیت استان‌همدان تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه میزبان اردوی تیم ملی سنگ‌نوردی برای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی خواهد بود.

وی افزود: اکبر ثابت کار و زهرا بهرامیان از مربیان استان‌همدان و متین بیات و راحیل رمضانی از سنگ‌نوردان استان همدان در این اردو حضور دارند.

نایب‌رئیس هیئت سنگ‌نوردی و صعود‌های ورزشی استان‌همدان با اشاره به زیرساخت سنگ‌نوردی همدان گفت: در حال حاضر مجموعه سنگ‌نوردی فرهاد در همدان در کشور بی‌نظیر است و در آن خوابگاه، سالن آموزشی، سالن بدن‌سازی، جایگاه تماشاگران و بسیاری از امکانات روز دنیا تعریف‌شده است.

چشمه قصابانی عنوان کرد: تمامی حجم‌ها و دیواره‌هایی که یک مجموعه سنگ‌نوردی استاندارد در دنیا باید داشته باشد ازجمله دیواره بولدرینگ، سرعت، سرطناب، دیواره‌های تمرینی و دیواره‌های متحرک برای کودکان در همدان وجود دارد و در یک نگاه این سالن در نوع خود بی‌نظیراست.

وی با اشاره به جایگاه بانوان سنگ‌نورد استان‌همدان بیان کرد: همدان در بخش بانوان جایگاه خوبی دارد و قهرمانان ارزنده در رشته‌های مختلف شانس بالایی برای قهرمانی دارند.

نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان‌همدان عنوان کرد: در بخش بانوان قطعاً سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را خواهیم داشت به‌شرط اینکه موردحمایت لازم قرار بگیریم.

چشمه قصابانی با اشاره به وضعیت این هیئت در استان‌همدان گفت: هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی همدان از فعال‌ترین و موفق‌ترین هیئت‌های استان‌همدان محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار