تابناک: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: طی 9 ماهه گذشته تعداد مصوبات شورای آموزش و پرورش این استان یک‌هزار و 229 مصوبه بوده که 803 مورد از این مصوبات اجرایی شده است.
کد خبر: ۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰ 22 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدحسن قائدیها پیش از ظهر امروز در همایش سراسری شورا‌های آموزش و پرورش استان با بیان اینکه فرمانداران، بخشداران، اعضای شورا‌های آموزش و پرورش و ائمه جماعات شهرستان‌های استان همواره در راستای ارتقای وضعیت تعلیم و تربیت استان فعالیت می‌کنند و این افراد از دلسوزان نظام تعلیم و تربیت هستند.

وی با اشاره به اینکه این افراد همواره در راستای کمک‌رسانی به مسائل آموزش و پرورش در سطح استان فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: اهداف شورا‌های آموزش و پرورش براساس قانون مشخص است و تمام جلسات شورای آموزش و پرورش با حضور استاندار اصفهان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه قانون تشکیل شورا‌های آموزش و پرورش مربوط به 26 دی ماه سال 1372 است، تصریح کرد: 24 شورای آموزش و پرورش در استان وجود دارد و 490 نفر به عنوان اعضای شورا‌های آموزش و پرورش استان هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 283 جلسه شورای آموزش و پرورش استان برگزار شده است اما تعداد جلساتی که باید تشکیل می‌شده، 460 جلسه بوده است، ادامه داد: تعداد مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش استان در سال گذشته یک‌هزار و 592 مصوبه بوده که یک‌هزار و 289 مورد از این مصوبات اجرایی شده است.

قائدیها با اشاره به اینکه تجهیز کتابخانه‌ها، خریداری وسایل و تجیهزات مورد نیاز مدارس و موارد دیگر از جمله این مصوبات بوده است، تاکید کرد: در 9 ماه سال جاری باید 315 جلسه شورای آموزش و پرورش استان برگزار می‌شده اما طی این مدت 219 جلسه شورای آموزش و پرورش استان تشکیل شده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه طی این مدت تعداد مصوبات شورای آموزش و پرورش استان یک‌هزار و 229 مصوبه بوده که 803 مورد از این مصوبات اجرایی شده است، متذکر شد: در حال حاضر تفاهمنامه‌های مشارکت با مجموعه‌‌هایی مانند شهرداری و شورای شهر اصفهان، اداره کل بهزیستی، اوقاف و امور خیریه، شهرک علمی، تحقیقاتی، فولاد مبارکه، کمیته امداد و مجموعه‌های دیگر منعقد شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار