مشکلات برای تیم تازه لیگ برتری شده نفت مسجدسلیمان از هم اکنون آغاز شده به گونه ای که رئیس شورای ورزش شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از منع قانونی این شرکت برای تیمداری در لیگ برتر خبرداد.
کد خبر: ۶۰۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 04 May 2018

مهران نصیریان دوست اظهار کرد: یکی از خواسته های به حق هواداران و ورزش دوستان، حضور تیم فوتبال نفت در لیگ برتر بود که مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با به حق دانستن این خواسته در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در منطقه برای تحقق این مهم تمام تلاش و همت خود را به کار گرفتند.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به حمایت های خوبی که از تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول شد، افزود: به منظور رفع دغدغه های مالی، طبق قرارداد مبالغ دستمزد و پاداش های اعضا و ارکان تیم پرداخت شد که این خوش‌عهدی در میان تیم های لیگ دسته یک و لیگ برتر بی‌نظیر و کم سابقه است. چنین رویه‌ای موجب شد حرکت روبه رشدی که تیم در ابتدای فصل آغاز کرده بود تا انتها ادامه یابد و در ۳۰ هفته از ۳۴ هفته لیگ شاهد صدرنشینی و یکه تازی این تیم باشیم.

نصیریان دوست در خصوص وضع تیم برای حضور در لیگ برتر گفت: به جهت وجود منع قانونی، این شرکت دیگر قادر به تأمین هزینه‌ها و حمایت‌های مالی از این تیم در لیگ برتر نیست و اینک که خواسته به حق ورزش دوستان برای حضور در لیگ برتر محقق شده لازم است تا سایر مدیران و مسئولان شهرستان و استان نسبت به این قضیه حساسیت نشان داده و ورود کنند. بدون شک فعالیت در لیگ برتر مستلزم ارتقای وضعیت زیرساختهای موجود از قبیل جاده و هتل و ایجاد زیر ساخت های ضروری دیگری همچون فرودگاه و استادیوم جدید و مدرن‌تری مطابق با شأن هواداران این تیم است که امیدوارم با حمایت و همراهی مدیران شهرستان و استان این مسایل هر چه زودتر مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

وی با اشاره به زمان اندکی که تا شروع رقابت‌های لیگ سال آینده وجود دارد، گفت: با تجاربی که از حضور پیشین در لیگ برتر وجود دارد از همین امروز می‌بایست راهکارهای قانونی و اسپانسرهای مالی مناسب را یافت و نفرات مورد نیاز کادر فنی را جذب کرد تا دوباره مسائل و مشکلاتی که در گذشته وجود داشته شکل نگیرد و بذر بی انگیزگی و نا امیدی در دل شهروندان و بازیکنان کاشته نشود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار