اسامی شمشیربازان جوانان و نوجوان اردبیل برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور اعلام شد.
کد خبر: ۶۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 11 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام هیئت شمشیربازی استان اردبیل، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، جلسات کمیته فنی و برگزاری مسابقات انتخابی اسامی بازیکنان شمشیربازی اعزامی استان به مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور اعلام شد.

این تیم‌ها در قالب سه تیم نوجوانان در سه اسلحه و جوانان هم در سه اسلحه از 31 تیرماه تا 14 مردادماه به ترتیب به مسابقات قهرمانی کشور که در ورزشگاه شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

حضور 4 بازیکن از شمشیربازی شهرستان نیر در ترکیب تیم‌های اعزامی از شاخصه‌های تیم‌های اعزامی است.

اسامی تیم‌های شمشیربازی نوجوانان و جوانان استان اردبیل در اسلحه اپه و در گروه سنی نوجوانان به مربیگری و سرپرستی صادق آرامش اصل عبارت است از: نیما خانکیشی اوغلی، احمدرضا کنعانی، فردین صوابی از شهرستان نیر، در بخش اسلحه فلوره نوجوانان نیز که تیم اردبیل با سرپرستی و مربیگری آیدین مجردآزاد حضور پیدا می‌کند شامل عرفان شیخ ریحانی، میلاد هدایت از شهرستان نیر و ابوطالب صمدی از شهرستان نیر است.

در اسلحه سابر گروه سنی نوجوانان نیز که با مربیگری و سرپرستی فرید بهتاج اعزام‌ها انجام می‌شود بازیکنان فعالی همچون میثم لاهوت، امیرحسین قهرمانی و محمدرضا نونهال حضور دارند.

در اسلحه اپه گروه سنی جوانان نیز به سرپرستی و مربیگری فردین مجرد آزاد شمیشربازانی همچون شاهین عباس‌زاده، سیدمحمد سید گرمرودی، محمدرضا وثوقی از شهرستان نیر و احمدرضا کنعانی به چشم می‌خورد.

در رشته اسلحه فلوره جوانان نیز که آیدین مجردآزاد سرپرستی و مربیگری تیم را بر عهده دارد مبین تقوی، میلاد هدایت، عرفان شیخ ریحانی، ابوطالب صمدی از شهرستان نیر حضور دارند.

در اسلحه سابر گروه سنی جوانان نیز با سرپرستی و مربیگری فرید بهتاج، هادی نعیمی، میثم لاهوت، امیرحسین قهرمانی و محمدرضا نونهال حاضر هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار