کد خبر: ۶۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳ 12 July 2015
 مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی البرز از اجرای دو طرح پاکسازی در حوزه قاچاق کالا و ارز پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
علی اکبر مختاری در گفتگو با مهر ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح ها در برخورد با فروشندگان لوازم پزشکی و آرایشی و بهداشتی قاچاق در البرز اجرا می شود.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر به برخی افراد اخطارهای لازم ابلاغ شده است اگر از این پس کوتاهی کنند با آنها برخورد قانونی خواهد شد و میزان جریمه برای افرادی که در زمینه فروش لوازم پزشکی مرتکب خلاف شده اند، سه برابر ارزش تخلف آنها است.

مختاری به پیگیری تخلفات در استفاده از ارز دولتی برای ورود و یا خروج کالا، اشاره کرد و گفت: از سوی سازمان تعزیرات حکومتی استان به بانک ها اعلام شده است تا افرادی را که از ارز دولتی برای ورود یا خروج کالا استفاده می کنند اما به تعهدات خود در این مورد پایبند نیستند به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی کنند تا با آنها برخورد شود.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان البرز در ادامه به بررسی ۶ پرونده تخلف در زمینه ورود و خروج کالا با ارز دولتی، اشاره کرد و افزود: این شکایات از سوی بانک های مرکزی، صادرات، کشاورزی و پست بانک مطرح شده است بانک های نام برده شده در طرح شکایات خود به دریافت ارزهای درهم، دلار و یورو از سوی برخی افراد و عدم انجام تعهدات آنها اقدام کرده اند.

وی در پایان اعلام کرد: رای افراد متخلف در زمینه خرید ارزهای دولتی صادر و با آنها برخورده شده است در نتیجه این برخورد، آنها موظف هستند کل ارزی که دریافت کرده اند، به دولت بازگردانند در غیر این صورت با درخواست بانک های عامل زندانی خواهند شد و تا زمانی که این پرداخت را انجام ندهند، در حبس خواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار