رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد استان اردبیل گفت: رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد استان اردبیل از ارائه بیش از ۶۴۴ هزار و ۳۰۱ هزار نفر- ساعت آموزش مهارتی به ۳ هزار و ۷۷ نفر در سه ماهه اول سال جاری در آموزشگاه های آزاد اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 12 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسنعلی بهشتی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی آموزش‌های مهارتی ارائه شده به کارآموزان در اردبیل اظهار داشت: در 3 ماهه نخست امسال با اهتمام و جدیت مدیران و مربیان بخش خصوصی 644 هزار و 301 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در موسسات کارآموزی آزاد استان برگزار شده است.

وی افزود: این میزان آموزش برای 3 هزار و 77 نفر از کارآموزان و علاقمندان در رشته‌های مختلف مهارتی و فنی ارئه شده که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت‌های لازم گواهی مهارتی برایی آنها صادر شده است.

بهشتی بیان کرد: این آموزش‌ها در 194 آموزشگاه آزاد فعال دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در بخش‌های صنعت،خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی ارائه شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها که اغلب از جوانان استان بوده‌اند در حرفه‌های مورد علاقه خود آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند.

رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد استان اردبیل تصریح کرد: اعطای گواهی به مهارت‌آموزان با پیمودن روند این امر انجام شده به طوری که این افراد در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در پایان دوره در دو مرحله آزمون کتبی و عملی شرکت کرده و پس از قبولی در این دو مرحله، گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند.

وی گفت: تلاش می‌کنم تا میزان رشته‌های فنی و مهارتی را که براساس نیاز بازار ارائه می‌شود در آموزشگاه‌ها آزاد در سطح استان افزایش دهیم تا کارآموزان و مهارت‌آموختگان بتوانند پس از دریافت مهارت‌های لازم در این حوزه وارد بازار کار شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار