تابناک: برخي از نمايندگان استان اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در تذكرات كتبي خود به مسئولان اجرايي كشور خواستار رسيدگي به مشكلات كشوري و حوزه‌هاي انتخابيه خود شدند.
کد خبر: ۶۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 12 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در تذكر كتبي خود به وزیر کشور ضرورت بررسی مشکلات و ایجاد زیرساخت‌های اجتماعی و امنیتی در محله حصه اصفهان و سایر مناطق حاشیه مشابه در اين شهر را مورد تاكيد قرار داد.

وي در تذكر ديگري به وزیر راه لزوم همکاری وزارتخانه با اتحادیه تاسیسات ساختمان گاز در تدوین ضوابط موثرتر در نظارت لوله‌کشی گاز در ساختمان‌ها را خواستار شد.

مقتدايي همچنين در تذكري كتبي به وزیر صنعت و ارتباطات بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای رفع برخی تداخلات صنفی و موازی‌کاری بین اتحادیه دفاتر خدمات ارتباطی، دفاتر پست و پلیس+10 تاكيد كرد.

وي در تذكر كتبي به رییس‌جمهور نيز لزوم برنامه‌ریزی دقیق و نظارت موثر بر اجرای آیین‌نامه واگذاری خدمات دولتی به دفاتر پیشخوان دولت را خواستار شد.

همچنين نيره اخوان ديگر نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در تذكر كتبي خود به رییس‌جمهور توضیح در خصوص اظهارات شتاب‌زده، غیرکارشناسی و غیرمسئولانه معاونت امور زنان و خانواده پس از مسابقه تیم ملی والیبال و حواشی آن به جای تحقق مطالبات جدی جامعه زنان کشور را خواستار شد.

منصوری نماینده مردم لنجان در مجلس نيز در تذكر كتبي خود به وزیر تعاون رسیدگی به علت حادثه شرکت ذوب‌آهن اصفهان و برخورد قاطع با مقصران حادثه و دلجویی از خانواده‌های داغدار را خواستار شد و بر پيگيري علت عدم پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان صندوق فولاد و علت عدم صدور احکام حقوق بازنشستگان فولاد و علت عدم تعهد شرکت ذوب‌آهن در خصوص بیمه کارگران بازنشسته صندوق را مورد تاكيد قرار داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :