ظهر امروز 100 نفر از پیمانکاران طلبکار شیراز پیرامون عدم پرداخت معوقاتشان در شورای شهر شیراز تجمع کردند.
کد خبر: ۶۱۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ 28 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: ظهر امروز اعضای شورای شهر پس از صحن علنی در کمال ناباوری با تجمع بیش از 100 نفر از پیمانکاران شیرازی در مقابل صحن شورای شهر شیراز روبه‌رو شدند.

پیمانکاران طلبکار شهرداری شیراز به دلیل عدم پرداخت معوقاتشان در مقابل ساختمان شورای شهر شیراز تجمع کردند این افراد گلایه داشتند که چرا شهرداری به وعده پرداخت مطالبات خود عمل نمی‌کند و خواستار پاسخگویی اسکندرپور شهردار شیراز شدند.

این در حالی است که در بهمن‌ماه سال گذشته شهردار شیراز خبر تسویه‌حساب مطالبات کلیه پیمانکاران زیر 100 میلیون تومان را داده بود.

به گفته وی تا پایان بهمن‌ماه 96 با این تصمیم یک هزار و 816 پیمانکار شهرداری تسویه‌حساب می شوند که تاکنون 5 ماه از این وعده گذشته است.

همچنین مصوب شده بود کمیته ویژه پیگیری تسویه‌حساب پیمانکاران مطالبات بالای 100 میلیون تومان را با برنامه‌ریزی مشخص در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسویه کند اما تجمع امروز گویای مطلب غیرازاین بود.

اسکندرپور ادعا کرده بود که نه‌تنها هیچ پروژه عمرانی با خواست شهرداری متوقف نخواهد شد، بلکه باقوت و قدرت مشکلات پیش‌رو را رفع و روند پروژه‌های عمرانی را ادامه خواهد داد اما پیمانکاران حاضر خبر از بیکاری کارگران خود و مشکلاتی که در این مدت گریبان گیرشان شده بود سخن گفتند.

در پایان این تجمع همانند تجمع‌های دیگر زمان پاسخگویی به بعد موکول و مقرر شد تا روز چهارشنبه ساعت 10 صبح وضعیت این پیمانکاران مشخص شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار