مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: برخلاف تصور عده‌ای فعالیت تابستانی هلال احمر نه تنها کمرنگ نیست بلکه امدادگران و نجات‌گران ما با علاقه‌مندی در صحنه حضور دارند.
کد خبر: ۶۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 13 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از آمادگی پایگاه‌ها در تقویت طرح تابستانی و آغاز مرحله دوم سفرها در این فصل در اردبیل اظهار داشت: همچنان با استفاده از توان خودرویی، نیروی انسانی و 20 دستگاه آمبولانس پیشرفته، ست نجات و دیگر تجهیزات تلاشمان بر این است تا در بیش از 20 پایگاه ثابت و سیار بتوانیم به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات ارائه کنیم.

وی یادآور شد: ما با سایر نهادها و مجموعه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان در قالب ستاد خدمات سفر سعی‌مان بر این است تا در دو ماه پرترافیک حضور گردشگران و مسافران بی‌شمار به این استان با استقرار نیروها و بالا بردن توان ارائه سرویس‌دهی و خدماتمان بتوانیم در انجام مأموریتمان چه در جاده‌ها و چه ورودی شهرها و فضاهای پرتردد جمعیتی بتوانیم کیفی‌تر و تخصصی‌تر در خدمت هموطنان باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: حتی در برخی از این پایگاه‌ها آمادگی آن را داریم که در توزیع بروشور و اقلام تبلیغاتی برای راهنمایی گردشگران و مسافران نیز ورود پیدا کنیم تا آنها به سهولت بتوانند به مقاصدشان برسند.

غیبی ادامه داد: در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت که اجرای آن در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی با همکاری و مشارکت جوانان علاقه‌مند و مشتاق جمعیت هلال احمر به انجام می‌رسد، سعی داریم تا در کنار ارتقای ایمنی هموطنان نسبت به تست فشارخون و قند و همچنین دیگر سرویس‌های تخصصی و عمومی بهداشتی و درمانی در حد مقدورات و توانمان اقدام کنیم.

این مسئول فعالیت چشمگیر هلال احمر را در قالب طرح تابستانی و افزایش ورودی گردشگران در تطعیلات عید فطر را یادآور شد و افزود: با استقرار پایگاه‌هایمان در سرعین و اردبیل تلاش کردیم تا ضعف و نارسایی که در سال گذشته نظاره‌گر آن بودیم بتوانیم با دیدگاه درست و منطقی برطرف کرده و با بهره‌گیری از 53 هزار داوطلب و ساماندهی نیروهایمان در قالب گروه‌های تخصصی امداد و نجات بتوانیم یک حرکت مثبت و رو به جلو را شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار