نماینده اردستان در مجلس مطرح کرد:
تابناک: نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه امور روستایی در شهرستان اردستان هزینه شده است.
کد خبر: ۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ 22 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد بخشایش ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستای معین‌آباد زواره اردستان به اجرای طرح بهسازی و زیرسازی معابر این روستا با صرف اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و اظهار داشت: تیرهای برق قرارگرفته در مسیر نیز به زودی جابه جا می‌شوند و مشکلات موجود در این زمینه برطرف می‌شود.

وی خواستار همکاری ساکنان روستا در راستای آزادسازی خیابان اصلی آن شد و بیان کرد: پیگیری لازم در زمینه گازرسانی به مدرسه این روستا صورت می‌گیرد تا هرچه سریعتر اقدامات جدی در این زمینه عملیاتی شود.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس با بیان اینکه حفظ جمعیت در مناطق کویری و روستاهای حاشیه کویر از اهمیت خاصی برخوردار بوده، تصریح کرد: اقدامات خوبی از جمله بهسازی روستاها، جدول گذاری و آسفالت معابر، احداث پارک و درختکاری در راستای حفظ جمعیت در این روستاها صورت گرفته است.

وی با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته در امور روستایی شهرستان خاطرنشان کرد: تا کنون بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در حوزه امور روستایی در شهرستان اردستان هزینه شده است.

بخشایش افزود: باید کاری کنیم که مشکلات روستاهای شهرستان به حداقل برسد و زمینه رفع این مشکلات هرچه سریعتر فراهم شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار