تابناک: مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال استان اصفهان نسبت به سال گذشته در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کشور رکود بزند.
کد خبر: ۶۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 13 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رمضان امیری امروز (دوشنبه) در جشن گلریزان که به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شد، با بیان اینکه حدود صد نفر از زندانیان جرائم غیر عمد تا کنون آزاد شده‌اند، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال استان اصفهان نسبت به سال گذشته در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کشور رکود بزند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه رمضان امسال هفت میلیارد تومان كمك براي آزادي زندانيان جمع آوری شود، افزود: امروز 340 میلیون تومان كمك نقدي از سوي فرهنگيان براي آزادي زندانيان غير عمد جمع‌آوري شد و تلاش مي‌كنيم با در نظر گرفتن حداقل‌ها، حداکثر زندانيان را آزاد کنیم.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با بيان اينكه تعداد زندانيان زن جرائم غیر عمد چهار نفر است، ادامه داد: اولويت در خصوص كمك‌هايي كه امروز جمع‌آوري شد با آزادي زندانيان زن است زيرا علاوه بر اينكه تربيت فرزندان بر عهده آن‌هاست تعدادشان نيز نسبت به زندانيان مرد كمتر است.

همه در بهبود شرايط جامعه سهيم هستند

هم‌چنين مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اينكه امسال دومين سالي است كه جشن گلريزان از سوي اداره كل آموزش و پرورش اصفهان برگزار مي‌شود، گفت: سال گذشته اين مراسم تنها در دو ناحيه دو و پنج برگزار شد اما امسال تمام نواحي آموزش و پرورش در آن شركت كردند.

محمدحسن قایدیها با بیان اینکه معلمان همیشه در صف اول ایثار و از خود گذشتگی هستند، گفت: در فرهنگ اسلامی و ایرانی انسان‌ها نسبت به يكديگر منفعل عمل نمي‌كنند و خود را در بهبود شرايط اجتماعي سهيم مي‌دانند.

لزوم كمك به وضعيت بهداشتي زندانيان

هم چنین، مدیر عامل خیریه امام محمد باقر (ع) اصفهان با اشاره به تاسیس شش خیریه دانش‌آموزی در شش ناحیه به همت فرهنگیان ،خاطر نشان کرد: به صورت میانگین 10 هزار بن پوشاک و خدمات به کودکان یتیم عضو خیریه ارایه داده می شود.

محمدرضا کجانی با بیان اینکه 500 خانواده دانش‌آموز در منطقه حصه و جلوان تحت حمايت اين خیریه هستند، اضافه کرد: خیریه امام محمد باقر (ع) می تواند تا سقف 10 میلیون تومان برای گشایش و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت رفاهی زندانیان در خور شان نظام مقدس و مبتنی بر پیشنهادات و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیست، بنابراين باید به گونه‌ای به زندانیان کمک کنیم که وضعیت بهداشت و درمان آن‌ها تغییر کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار