حسین چرخابی کارشناس فوتبال معتقد است که تغییرات کادر مربیگری تیمهای فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن اصفهان اقدامی تحول آفرین در ورزش فوتبال اصفهان است و موجب تقویت سطح این ورزش خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 31 May 2018

به گزارش تابناک : حسین چرخابی روز پنجشنبه افزود: انتخاب امیر قلعه نویی وامید نمازی به عنوان سرمربی دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن از جمله رخدادهای مهم ورزش استان در سال جاری است و می تواند به تقویت هرچه بیشتر سطح فوتبال این استان منجر شود. 
به گفته این کارشناس، احتمال موفقیت امیر قلعه نویی در سپاهان و امید نمازی در ذوب آهن زیاد است، البته این امر بطور مستقیم به جذب بازیکنان موثر و صبر هواداران مرتبط خواهد بود. 
وی اضافه کرد: باشگاه سپاهان از لحاظ مباحث مالی و اسپانسرینگ شرایط مطلوبی دارد و خوشبختانه شرکت فولادمبارکه اصفهان از بهترین حامیان مالی ورزش در کشورمان به شمار می رود، بنابراین شرایط مالی در باشگاه سپاهان، دست سرمربی را برای انتخاب بازیکنان سرشناس و بهتر باز می گذارد. 
این کارشناس فوتبال صبوری هواداران سپاهان در فصل آینده را با اهمیت دانست و تاکید کرد: زردپوشان اصفهانی باید خود را با شرایط جدید وفق دهند و این امر نیازمند زمان است. 
او اضافه کرد: هواداران نباید برخورد احساسی داشته باشند و تا حصول نتیجه مناسب صبر کنند، یک مربی برای پیاده کردن اندیشه های خود باید زمان کافی در اختیار داشته باشد. 
چرخابی تصریح کرد: جذب بازیکنان مفید باید بطور جدی در دستور کار مدیران سپاهان باشد، بویژه در بکارگیری بازیکنان خارجی نیز باید با دقت بیشتری عمل کنند. 
این کارشناس فوتبال افزود: سپاهان در دهه گذشته همواره از یک ثبات مدیریتی برخوردار بوده و همین عامل سبب شد که در ورزش کشور بویژه فوتبال حرف زیادی برای گفتن داشته باشد، این وضعیت باید باز هم در این باشگاه نهادینه شود. 
چرخابی درباره تیم ذوب آهن نیز گفت: این تیم هر از گاهی پوست اندازی می کند و شکل و شمایلی جدید به خود می گیرد که در برخی مواقع به سود این تیم تمام می شود، اما بطور کلی معتقدم حضور امید نمازی به عنوان سرمربی در این تیم مثبت خواهد بود. 
وی اضافه کرد: نمازی از لحاظ علمی، مربی با دانشی است و از لحاظ تجربه نیز، کارنامه او قابل قبول است. 
این کارشناس فوتبال با اشاره به حضور ذوب آهن به عنوان یکی از نمایندگان ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، خاطرنشان کرد: این رقابتها فرصت تجربه اندوزی نیست و ذوب آهن از الان باید به فکر بازیکنانی باشد که هم در کشور و هم در لیگ آسیا با درخشش خود بتوانند نتایج مطلوب را کسب کنند. 
تیم سپاهان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور بدترین نتیجه خود در تاریخ این مسابقات را کسب کرد و در رده چهاردهم قرار گرفت. 
این تیم دارای پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر و فینالیست جام قهرمانان آسیا و نماینده ایران در جام باشگاه های جهان در سال 2007 میلادی است. 
مدیران سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور 'امیر قلعه نویی' سرمربی فصل گذشته تیم ذوب آهن اصفهان را با عقد قراردادی به خدمت گرفتند. 
تیم فوتبال سپاهان در سال های 89 و 90 با هدایت او، قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شد. 
در سوی دیگر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور با 55 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به عنوان یکی از نمایندگان ایران به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا راه یافت. 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار