مراسم ضیافت «باران مهر» با حضور ایتام، مسئولان وخیرین استان کرمانشاه همزمان با میلاد امام حسن(علیه السلام) به همت بهزیستی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 31 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: بهزیستی دستگاه متولی مقابله با آسیب های اجتماعی است و در این راه تنها نمی تواند مشکلات را برطرف کند، بلکه نیازمند همکاری سایر دستگاه ها هستیم.

به گفته وی، احساس مسئولیت اجتماعی در بین آحاد جامعه، مسئولان و حاکمیت است که می تواند در رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی مؤثر باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه قریب به 53 هزار نفر از خدمات بهزیستی استان بهره مند هستند، افزود: از این تعداد 33 هزار نفر معلول و 6 هزار نفر نیز زن سرپرست خانوار هستند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین کودکان بی سرپرست در شیرخوارگاه، مراکز شبه خانواده، سالمندان در خانه سالمندان، معتادان در مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی دریافت کننده خدمات هستند.

وی عنوان کرد: طی چند سال گذشته گام های خوبی برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی برداشته شده که از جمله آن می توان به افزایش مستمری 20 درصدی معادل حداقل حقوق کار اشاره کرد.

دکتر قادری ضمن تجلیل از استاندار کرمانشاه از توجه به مسائل اجتماعی، از سیر کاهشی آسیب های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: در این اقدام همچنین همکاری مردم، خیرین، نهادهای دولتی، غیردولتی و سازمان های مردم نهاد نیز قابل تقدیر است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: استاندار کرمانشاه در برخی موارد با سرکشی شبانه از مراکز بهزیستی از نزدیک در جریان فعالیت ها و مشکلات موجود قرار گرفته است و همواره حامی بهزیستی بوده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار