کد خبر: ۶۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 13 July 2015
مدیر آموزش و پرورش نظرآباد از کسب رتبه های اول تا سوم معلمان و دانش آموزان این شهرستان در جشنواره خوارزمی و الگو های برتر تدریس البرزکه به تازگی در کرج برگزار شد، خبر داد.
محسن شهبازی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مریم صادقی و الهه گل محمدی دانش آموزان پایه هفتم آموزشگاه نمونه دولتی آیت الله خامنه ای توانستند رتبه دوم را رشته علوم آزمایشگاهی در جشنواره خوارزمی البرز به خود اختصاص دهند.

وی اظهار کرد: معلمان ابتدایی مدارس نظرآباد نیز با شرکت در جشنواره الگو های تدریس رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: غلامرضا رجبی ، علی اصغر پیکان حیرتی و علی علیشیری که در بخش تدریس چند پایه با موضوع مفهوم و شناخت کسر شرکت کرده بودند توانستند رتبه اول استانی را در جشنواره الگوهای برتر تدریس به دست آورند.

مدیر آموزش و پرورش نظرآباد افزود: سکینه مامانی، پروانه نوفلاح و مریم اسحاقیان از آموزشگاه میرزا کوچک خان نیز در پایه چهارم با موضوع مهمان شهر ما حائز رتبه اول در این جشنواره شدند.

وی بیان کرد: هاجر معدنی پور، علی حسینی، رقیه شفیعی راد و هما شاپورزاده هم با شرکت در بخش تدریس و آموزش رعایت بهداشت فردی رتبه سوم را در این جشنواره استانی کسب کردند.

شهبازی یادآور شد: معلمان و دانش اموزان نظرآبادی در سال تحصیلی 94-93 با شرکت در مسابقات فرهنگی ، علمی ، پژوهشی و ورزشی با کسب رتبه های برتر در سطح استانی ، کشوری و بین المللی برای شهرستان افتخار آفرینی کنند.

شهرستان نظرآباد 28 هزار و 300 دانش اموز و 1700 معلم در سال تحصیلی 94-93 دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار