نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خواستار شد/
تابناک: نماینده نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی خواستار مبارزه جدی با زمین‌خواران در شهرستان نطنز شد.
کد خبر: ۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳ 22 January 2015

به گزارش فارس نطنز، محمد فیروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمین‌خواری در ایران به امروز و دیروز بر نمی‌گردد و متاسفانه در گذشته هم این حرکت بسیار ناپسند وجود داشته است.

وی عدم رعایت دقیق قوانین و مقررات، طی نشدن فرآیندهای تعیین شده توسط دستگاه‌های ذیربط، ضعف ساختارهای نظارتی، ضعف هماهنگی بین بخشی در دستگاه‌های مربوطه و پیچیدگی فرآیندهای قانونی تعیین شده را از جمله مهمترین چالش‌های پیش‌روی مبارزه با زمین‌خواری عنوان کرد و بر لزوم تقویت ساختارهای نظارتی، هماهنگی و همکاری بیشتر میان دستگاه‌های مرتبط و تسهیل شرایط قانونی به‌عنوان پیشنهاداتی راهگشا تاکید کرد.

نماینده نطنز، بادرود و قمصر تصریح کرد: متاسفانه بر اساس غفلت و ناآگاهی جامعه روند زمین‌خواری در شهرستان نطنز نیز توسط برخی از افراد سودجو رواج پیدا کرده و تعدادی از این زمین‌خواران اراضی ملی را در شهر نطنز، بادرود، کشه و سرآسیاب به تصرف خود درآورده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین آسیب در این شهرستان از تغییر کاربردی اراضی ملی است و بایستی قوانین و مقررات برای مقابله با این پدیده صورت پذیرد.

فیروزی اضافه کرد: به تازگی در ملاقاتی که با مدیرکل منابع طبیعی استان اصفهان داشتیم ضمن تاکید بر این موضوع مهم خواستار مقابله جدی و بازپس‌گیری این اراضی ملی از سودجویان و زمین‌خواران شدیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار