سرپرست هیئت والیبال استان قم از اعزام والیبالیست‌های دختر قم به مسابقات نوجوانان کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 03 June 2018

به گزارش تابناک قم،ابوالفضل احمدی اظهار داشت: رقابت‌های والیبال رده‌های سنی پایه کشور در دو بخش پسران و دختران از تابستان آغاز می‌شود و یکی از تیم‌های اعزامی از استان قم به مسابقات کشوری تیم والیبال نوجوانان دختر است که اولین تیم والیبال قم است که شروع به انجام تمرینات خود کرده است.

وی افزود: آزمون انتخابی بازیکنان این تیم اواخر اردیبهشت برگزار شده بود و تمرینات این تیم بلافاصله آغاز شد و در حال حاضر، نوجوانان والیبالیست قمی ۳ جلسه در هفته تمرین می‌کنند تا آماده اعزام به چهارمحال و بختیاری، محل برگزاری مسابقات شوند.

سرپرست هیئت والیبال استان قم گفت: در حال حاضر ۲۰ نفر در تمرین این تیم حضور دارند که پس از ادامه تمرینات، ۶ نفر از فهرست تیم خط می‌خورند و در نهایت ۱۴ بازیکن از ۲۱ تیرماه در شهرکرد در مسابقات نوجوانان کشور به میدان می‌روند.

احمدی بیان داشت: هدایت تیم والیبال قم بر عهده زهرا عبادی و زهره بهاری است و با توجه به این که رده‌های سنی والیبال بر اساس اعلام فدراسیون دوباره تغییر کرده است بازیکنان تیم والیبال قم کم تجربه هستند اما تلاش می‌شود بهترین‌ها به مسابقات کشوری اعزام شوند.

وی عنوان کرد: اعزام تیم‌های والیبال استان قم در رده‌های مختلف سنی در بخش دختران و پسران به مسابقات قهرمانی کشور هزینه سنگینی دارد و تأمین این هزینه بار زیادی روی دوش هیئت والیبال استان قم است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار