کد خبر: ۶۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 13 July 2015
نائب رییس هیات بسکتبال استان البرز گفت: در این سال‌ها بانوان استان البرز در رشته بسکتبال رشد بسیار بهتری در مقایسه با آقایان داشته‌اند که این مهم به دلیل همدلی و همکاری در بانوان است.
فرشته علوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: من هم قبول دارم در این سال‌ها بسکتبال استان البرز در رده بانوان جهش بسیار ملموس‌تری نسبت به آقایان داشته که این موضوع می‌طلبد نگاه حاکم بر بانوان را در آقایان نیز کاربردی کرد.
وی افزود: صمیمیت و همدلی بازیکنان و مربیان در این رشد بسیار تاثیرگذار بوده و تلاش می‌کنیم این ویژگی را در آقایان نیز تقویت کنیم.
نایب رئیس هیات بسکتبال استان البرز ادامه داد: کسب مقام‌های اول، دوم و سوم در رقابتهای قهرمانی کشور در مینی، نونهالان، نوجوانان و جوانان نشان می‌دهد بانوان بسکتبالیست مسیر خوبی برای موفقیت در پیش گرفته‌اند که امیدواریم با حمایت بیش از پیش این روند در سال‌های پیش رو نیز ادامه داشته باشد.
علوی با اشاره با رقابتهای پیش رو گفت: از حدود دو هفته دیگر رقابتهای منطقه‌ای کشور در رده بانوان را خواهیم داشت که تلاش می‌کنیم با آمادگی مناسب بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
وی یادآور شد: استان البرز در منطقه یک فدراسیون بسکتبال با تیم‌های تهران، سمنان و قم همگروه است، استان البرز در این رقابتها در چهار رده مینی، نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.
وی در پایان یکی از مشکلات اساسی پیش روی بسکتبال بانوان را نیود حامی مالی عنوان کرد و یادآور شد: در صورتی که بتوانیم مشکلات پیش رو را حل کنیم در لیگ نوجوانان کشور در رده بانوان تیمداری خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار