مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان دهاقان خبر داد/
تابناک: مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان دهاقان گفت: امروز 654 نفر از دانش‌آموزان در هر سه مقطع تحصیلی و در مرحله کتبی پنج رشته احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشا نماز و تفسیر قرآن با هم به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 22 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سمیه میرزایی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات قرآن و معارف اسلامی اظهار کرد: مرحله کتبی این مسابقات در 16 حوزه شهرستان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این مسابقات در 9 رشته احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشا نماز، تفسیر قرآن، قرائت، اذان و مداحی طراحی شده که پنج رشته از آنها دارای هر دو مرحله کتبی و شفاهی هستند.

این مسئول تصریح کرد: امروز 654 نفر از دانش‌آموزان در هر سه مقطع تحصیلی و در مرحله کتبی پنج رشته احکام، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، انشا نماز و تفسیر قرآن با هم به رقابت می‌پردازند که در هر پایه آموزشی و در هر رشته یک نفر به مرحله استانی راه می‌یابد.

وی در تشریح مراحل بعدی این آزمون بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی قبلی مرحله شفاهی این مسابقات در تاریخ هفتم و هشتم بهمن‌ماه و در محل مرکز تحقیقات شهر دهاقان برگزار می‌‌شود.

میرزایی تأکید کرد: علاوه بر شهر دهاقان، شهر گلشن و روستاهای همگین، دزج، قمبوان، قمیشلو و پوده برگزار کننده این مرحله از مسابقات بودند.

وی در پایان زمان اعلام نتایج مرحله شهرستان را اواخر بهمن ماه سال جاری دانست و متذکر شد: مرحله استانی این مسابقات نیز در اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار