مربی تیم جوانان و نوجوانان اسکواش از برگزاری اردوی تیم پسران ودختران درکیش از 27 تیرماه و به منظور آمادگی برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی تهران خبر داد .
کد خبر: ۶۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۲ 14 July 2015
به گزارش تابناک، سید محمد سنایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در مورد اردوی پیش رو تیم نوجوانان و جوانان به میزبانی کیش اظهار داشت : اسکواش بازان چهارهفته در تهران تمرین کردند ، از آنجا که تعدادی از ورزشکاران ما از کیش هستند و برای اینکه تنوعی در مکان تمرین ، شرایط آب و هوایی و ایجاد انگیره داشته باشیم بر آن شدیم تا دور بعدی اردو را درکیش برگزار کنیم .
 
وی افزود : اسکواش بازان 26 تیرماه وارد جزیره می شوند و از روز شنبه مصادف با تعطیلات عید فطر تمرینات در مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز می شود و تا هشتم مرداد ماه ادامه خواهد داشت .
 
سنایی با بیان اینکه در هفته ، 12 تا 14 جلسه تمرین خواهیم داشت افزود : بیشتر تمرینات بر روی آمادگی جسمانی ؛ تکنیک و تاکتیک خواهد بود .
 
وی هدف از برپایی اردوی کیش را آمادگی برای شرکت در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی تهران عنوان کرد و گفت : این رقابت ها اول شهریور برگزار می شود و حضور تیم های 12 کشور در این مسابقات قطعی شده است.
 
مربی تیم جوانان و نوجوانان اظهار داشت : در اردوی کیش پنج بازیکن دختر و پنج بازیکن پسر به همراه کادر فنی و سرمربی حضور دارند.
 
سنایی در مورد رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی تهران گفت : این رقابت ها در چهار رده سنی زیر 19 ، 17،15 و 13 سال برگزار خواهد شد و هر کشور می تواند با دو بازیکن در هر رده سنی حضور پیدا کند .
 
وی امکانات به ویژه کورت شیشه ای در کیش را برای برگزاری اردو و مسابقات داخلی و خارجی بسیار مناسب دانست.
 
تیم اسکواش پسران به مربی گری محمد سنایی و تیم دختران نیز با مربی گری نازنین حیدری در کیش تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.
 
تیم ملی اسکواش کشورمان پیش از این در چهار اردوی تهران به تمرین پرداخته است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار