فرماندار شهرستان اسدآباد، امام جمعه و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس پیامی مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۶۱۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ 07 June 2018
فرماندار شهرستان اسدآباد، امام جمعه و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در آستانه راهپیمایی روز جهانی قدس پیامی مشترک صادر کردند.

 قال رسول الله (صلی الله علیه و آله): ((وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ))
«هر کس فریاد کمک خواهى مسلمانی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.»

به گزارش ایسنا، روز جهانی قدس، روز اتحاد و روز اعلان همبستگی مسلمانان جهان با مجاهدان غیور فلسطین و روز تبلور فریاد تنفر و اعتراض جهانیان علیه جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است.

روز قدس یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی است که هر ساله قامت پوسیده و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را به رعشه می‌اندازد و خواب خوش سردمداران و حامیان گستاخش را آشفته می‌گرداند. به راستی که روز قدس، روز رزمایش پر ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبران و خونخواران جهان و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است.

تردیدی نیست که طبق فرموده امام خمینی (ره)، همچنان مسأله قدس اولین موضوع جهان اسلام و مسلمانان عالم است و تدبیر امام راحل (ره)، تأکید رهبر فرزانه انقلاب و حضور همیشگی مردم در روز جهانی قدس موجب آن شده که با گذشت ۷۰ سال از جنایت‌های وحشیانه رژیم متجاوز صهیونیستی، هر روز شاهد اضمحلال بیشتر این رژیم منحوس باشیم و شکی نیست که طبق پیش بینی حکیمانه رهبر معظم انقلاب، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

اینک بر همه مسلمین است که با مشارکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ستمدیدگان و آوارگان فلسطین، پرچم عدالت‌طلبی را در سرتاسر جهان برافراشته و با همه توان و قدرت، وعده الهی «أنَّ الارضَ یَرِثُها عبادی الصالحون» را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند. 

جمعه این هفته ۱۸ خردادماه مصادف با ۲۳ رمضان‌المبارک ۱۴۳۹ بار دیگر مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی دیار سید جمال با تأسی از روح بلند بیدارگر مشرق زمین، با هر سلیقه و تفکر سیاسی به ندای، ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک گفته و با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین، سوریه، عراق، یمن و بحرین پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس، یاوه‌گویی‌های رژیم سعودی و دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر داده و به عنوان پرچم دار حرکت عدالت طلبانه نشان خواهند داد که استوار‌تر از همیشه به آرمان‌های متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی خویش، از جمله عدالت خواهی و دفاع از مظلومان و مستضعفان پایبند بوده و در این مسیر متعالی از هماوردی با ستمگران ابایی نخواهند داشت و با بهره‌مندی کامل از ایام و لیالی قدر و با دعا و ابتهال به درگاه بی‌نیاز کریم قادر متعال، آزادی قدس شریف را از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم جعلی صهیونیستی مسألت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار