حیدری خبر داد:
تابناک: اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: به دلیل بارش برف و باران در نواحی غرب، جنوب غرب ، جنوب و شمال استان اصفهان، در روزهای جمعه و شنبه مه آلودگی برای این مناطق پیش بینی می شود که باعث اختلال در تردد جاده ای و شهری خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ 19 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: طی روزهای شنبه تا دوشنبه ، کاهش محسوس دما بین 6 تا 8 درجه سانتیگراد و ایجاد یخبندان در مناطق غرب و جنوب استان پیش بینی می شود.

« جلال حیدری » از رانندگانی که قصد تردد در این مناطق را دارند خواست تا احتیاط را رعایت و وسائل نقیله خود را به زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی تجهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز برای شهر اصفهان بارش پراکنده پیش بینی شده است، تصریح کرد: برای شهر اصفهان در روزهای جمعه و شنبه بارش باران پیش می شود.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته یک دهم میلی متر بارش در شهر اصفهان ثبت شد، افزود: در این مدت در شهرهای دهاقان 7،8 میلیمتر باران ، سمیرم 8،5 میلیمتر باران و یک سانتی متر برف در ارتفاعات، چادگان 2،4 میلیمتر باران و یک سانتی متر برف در ارتفاعات ، شهرضا 1،3 میلیمتر باران و ورزنه یک میلیمتر باران گزارش شده است.

پیش از این نیز اداره راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به بارش های برف و باران در بیشتر شهرستان های استان بویژه مناطق غرب و جنوب غرب از رانندگانی که قصد تردد در این مناطق را دارند خواسته بود پیش از سفر، تجهیزات ایمنی خودروی خود از جمله چراغ های مه شکن، برف پاک کن همچنین لوازم گرمایشی را کنترل و از سالم بودن آن اطمینان کنند و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

اداره راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارشها تا روز یکشنبه هفته آینده از مسافرین خواسته است قبل از سفر از طریق شماره های تماس گویای 141، 36686446 و همراه 09133288000 مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از آخرین وضعیت تردد و شرایط جوی محورهای استان مطلع و به سفر اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار