رئیس هیئت گلف استان همدان گفت: کلاس های تابستانی آموزش مینی گلف در دو بخش آقایان و بانوان زیر نظر مربیان مجرب در همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۶۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 14 July 2015
رئیس هیئت گلف استان همدان گفت: کلاس های تابستانی آموزش مینی گلف در دو بخش آقایان و بانوان زیر نظر مربیان مجرب در همدان برگزار می شود.

به گزارش مهر؛ وهاب به منش با اشاره به زیرساخت های رشته ورزشی گلف در همدان اظهار داشت: ۱۸ باکس زمین گلف شامل ۹ باکس در چمن مصنوعی و ۹ باکس در زمینی بتونی که در کشور بی نظیر است در ورزشگاه ملت سعیدیه همدان ایجاد شده است.

وی افزود: مجموعه ای بسیار مفرح و دلپذیر همراه با امکانات اقامتی و پذیرایی در این مکان فراهم است و بهترین شرایط برای میزبانی کشوری را خواهیم داشت.

رئیس هیئت گلف استان همدان با بیان اینکه ورزش گلف یک ورزش خانوادگی محسوب می شود و تمام اعضای خانواده می توانند بدون هیچگونه محدودیتی به تمرین گلف بپردازند، گفت: امکان انجام این ورزش از سنین کودکی تا کهنسالی وجود دارد و هر چند تحرک لازمه جوانی است اما قابلیت استمرار و تکرار مداوم و آهسته این ورزش آمادگی جسمانی را تا سنین بالا حفظ می کند.

گلف

به منش عنوان کرد: شهرداری همدان می تواند پارک های همدان را مانند اقدامی که سایر شهرداری های استان ها انجام داده اند به زمین های مینی گلف مجهز کند که این امر باعث گرایش بیشتر مردم به ورزش گلف و نشاط و شادابی در پارک ها شده که امیدواریم شهرداری همدان و شورای شهر در این زمینه به کمک ورزش گلف استان بیایند.

وی با اشاره به کلاس های تابستانی آموزش مینی گلف در همدان بیان کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها جذب افراد علاقه مند و استعدادیابی از پتانسیل های ورزشی همدان در این رشته است که خانواده های همدانی باید فرزندان خود را به آموزش این ورزش ترغیب کنند.

رئیس هیئت گلف استان همدان یادآور شد: این کلاس ها با کمترین هزینه ممکن و زیرنظر مربیان مجرب استان آموزش داده می شود.

به منش با اشاره به ورزشکاران سازمان یافته این رشته بیان کرد: با توجه به مدت کم فعالیت این رشته بیش از ۱۰۰ نفر به طور سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی در این رشته فعالیت می کنند که با توجه به ثبت نام های سال جاری این آمار افزایش داشته است.

وی افزود: در گذشته هیچ شهرستانی در این رشته فعال نبود اما به زودی شهرستان نهاوند فعال خواهد شد و در زمینی که در منطقه علیمردیان برای این رشته در نظر گرفته شده فعالیت آغاز می شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار