تابناک کهگیلویه وبویراحمد بررسی می کند
اینگونه دخالت دادن مسائل سیاسی در مسائل فرهنگی چنان جدی می شود که باعث یاس در برخی فرهنگیان شده ومانع توجه کامل آنها به وظیفه اصلی خود می شود
کد خبر: ۶۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 14 July 2015
یکی از مشکلات عمده در فضای آموزشی کشور ورود مجموعه فرهنگیان به کشمکش های سیاسی در جامعه است. کشمکش هایی که گاها چنان محصور در منافع حزبی وگروهی می شوند که منافع ملی یا منافع عمومی را قربانی می کند.کسانی که در مجموعه آموزش وپرورش حضور دارند این موضوع را به صراحت می بینند.اینگونه دخالت دادن مسائل سیاسی در مسائل فرهنگی چنان جدی می شود که باعث یاس در برخی فرهنگیان شده ومانع توجه کامل آنها به وظیفه اصلی خود می شود.بدون شک ورود آموزش و پرورش به فضای سیاسی و قومی ضایعه بزرگ و غیر قابل جبران برای نظام تعلیم و تربیت است که قطعا و حتما منجر به مرگ تعلیم و تربیت صحیح خواهد شد، به همین منظور باید حاشیه‌ها را از این جامعه فرهنگی دور نگه داشته و با همدلی ،خرد و اندیشه زمینه ی توسعه فرهنگی را فراهم نماییم.

از طرف برخی فرهنگیان در شهرستان لنده گویا این دغدغه تغییرات گسترده سیاسی وجود دارد.بطوریکه بنا به گزارشی که در سایت آوای دنا درج شده این موضوع به صورت شایعاتی وسیع در این شهر گسترده شده است . باید گفت مدتی است فضای سیاسی و انتخاباتی بر روح آموزش و پرورش لنده حاکم گردیده و شایعات داغی مبنی بر تغییر و تحول مدیران واحدهای آموزشی و اداری به گوش می رسد.

آوای دنا نوشته:
برگزاری جلسات سیاسی شبانه  به منظور انتخاب مدیران و همچنین برگزاری جلسات بانوان اصلاح طلب و درخواست لیست های پیشنهادی و بازار داغ شایعات در سطح اداره و مدارس و محافل فضای نا امن و پر حاشیه ای را ایجاد نموده و جو این اداره پر تلاش و کارآمد را ملتهب نموده است که ادامه آن دخالت مستقیم مدیران استانی و کشوری را طلب می نماید هر چند به نظر می رسد اگر چنین دستورالعملی هم صادر شود گوش شنوایی برای اجرای آن در این شهرستان  وجود نداشته باشد!

ومن همین جا از همه مسولان شهرستانی و استانی و حتی اهالی رسانه استدعا دارم تا نسبت به تلطیف نمودن این فضا به شکل ممکن اقدام لازم را بعمل آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار