نهمین نمایشگاه بین المللی دوسالانه صنعت برق با حضور مشارکت کنندگانی از سراسر کشور در اصفهان برپا شد.
کد خبر: ۶۲۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 28 June 2018

به گزارش تابناک : مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری نهمین نمایشگاه بین المللی دوسالانه صنعت برق اظهار داشت: امروز دهمین نمایشگاه تحت عنوان نمایشگاه صنعت برق در سال جاری در اصفهان افتتاح شد.

علی یارمحمدیان با بیان اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان سعی بر افزایش کیفیت نمایشگاه‌ها دارد، افزود: تاکنون شاهد رضایت بازدیدکنندگان و افزایش 100 درصدی بازدیدکنندگان تخصصی و تبلیغاتی از نمایشگاه‌ها بودیم که امیدواریم نمایشگاه‌های بعدی را با قوت بیشتر برگزار کنیم.

وی با اشاره به نوسانات بازار ارز تصریح کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی در کشور، در شرکت نمایشگاه‌ها سعی می‌کنیم برنامه‌ها و سیاست‌ها را با بهترین کیفیت برگزار کنیم تا نوسانات در نمایشگاه تأثیر نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه امید را در یک صنف افزایش می‌دهد، گفت: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه‌ها امید در اقتصاد کشور افزایش پیدا کند.

یارمحمدیان بیان کرد :حدود 35 نمایشگاه دیگر تا پایان سال در اصفهان برگزار می‌شود، یکی از خصوصیات نمایشگاه ایجاد خلاقیت است، از این رو باید گفت تبادل افکار میان فعالان صنعت برق موجب بروز خلاقیت می‌شود.

وی اضافه کرد: نهمین نمایشگاه 2 سالانه صنعت برق به مدت 4 روز میزبان علاقه مندان است و دستاورد شرکت‌ها در 9 هزار مترمربع از استان‌های اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و ... توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

رویکرد ستاد برگزاری نمایشگاه صنعت برق معرفی کالاها و تجهیزات داخلی است

مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنعت برق در ادامه این نشست خبری اظهار داشت: در نهمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنعت برق که با نظارت وزارت نیرو برگزار شد، بیش از 140 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

علی شالباف با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندی‌های این صنعت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، شناخت زمینه‌های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشورها و افزایش راندمان تولید برق در نیروگاه‌های مختلف کشور از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای هیئت‌های تجاری و بازرگانی، برگزاری چند کارگاه علمی و تخصصی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنعت برق تصریح کرد: علی رغم مشکلات و موانع و چالش‌های حاکم بر بازار با پیگیر‌ی‌های ما طی ماه‌های اخیر سبب شد بیش از 140 شرکت در فضای نمایشگاهی اصفهان حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کلی نظام در سال جاری و در راستای حمایت از کالای ایرانی رویکرد ستاد برگزاری در این دوره از نمایشگاه‌ها معرفی کالاها و تجهیزات داخلی بوده است.

شالباف گفت: امیدواریم این نمایشگاه با توجه به اهداف فراوان زیربنایی مایه خیر و برکت و تبادل تجارب، دانش فنی و ارائه آخرین دستاوردها برای تمام فعالان و ذینفعان صنعت برق باشد.

نهمین نمایشگاه دو سالانه صنعت برق از 6 تا 9 تیرماه در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان برپا است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :