بهمن خسروانی درگفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و آغاز موج اول سفر‌های تابستانی ۲۷ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آماده خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.
کد خبر: ۶۲۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 28 June 2018

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:ناوگان عمومی فعال در استان ۲۱۰ دستگاه اتوبوس، ۹۸۵ دستگاه مینی بوس و ۷۸۷ دستگاه خودرو سواری و تعداد شرکت‌های فعال در این حوزه را ۷۰شرکت را شامل می شود.

وی خاطر نشان کرد:۳۳ شرکت در بخش حمل و نقل اتوبوس،۲۷ شرکت در حمل و نقل مینی بوس و ۱۰ شرکت در بخش سواری نیز در حال  فعالیت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به اینکه شرکت‌های مسافری مجاز به صدور صورت وضعیت برای وسایل نقلیه فاقد گواهی معتبر نمی‌باشند، مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری مکلفند با مراجعه به مراکز معاینه فنی و طی مراحل لازم نسبت به دریافت گواهی مربوطه اقدام نمایند.

خسروانی تاکید کرد:سلامت جسمی و روحی رانندگان در انجام سفر‌های بین شهری و تاثیر آن را در کاهش مخاطرات جاده‌ای ضروری است.

به گفته این مسئول،به منظور حصول اطمینال از سلامت رانندگان حرفه‌ای و در راستای تامین و ارتقای ایمنی سفر‌های بین شهری انجام معاینات مربوطه و دریافت تاییدیه سلامت از سوی مراکزطب کار توسط رانندگان امری مهم و لازم بوده و گفتنی است که اعتبار کارت سلامت برای رانندگان تا سن ۴۰ سال ۲ سال و برای رانندگان بالای ۴۰ سال یک سال می‌باشد.

 

گفتنی است،مسافرین و کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونهتخلف از سوی شرکتها، رانندگان و یا مشکلات موجود در جاده‌ها این اداره کل را از طریق ارسال پیام به سامانه ۳۰۰۰۱۴۳، تلفن گویای ۳۸۲۲۲۴۴۶ و یا مراجعه حضوری به دفترنمایندگی اداره کل در پایانه شهید کاویانی مطلع و شکایات، انتقادات یا پیشنهادات خود را مطرح و پیگیری نمایند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار