ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروزهفتم تیرماه، شهادت آیت الله دکتر بهشتی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 28 June 2018

به گزارش تابناک : متن بیانیه به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم تیر یادآور مظلومیت معمار دستگاه قضایی انقلاب، شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ است. این اقدام ضد انسانی سندی روشن از هجمه گسترده تروریسم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که منافقین در آن نقش مستقیم داشته و دشمنان خارجی از آن حمایت و پشتیبانی کردند.

اقدام تروریستی هفتم تیر نه تنها سبب باز ایستادن موج خروشان انقلاب اسلامی نشد بلکه عزم ملت ایران را در حمایت از انقلاب جزم‌تر کرد. هفتم تیر سند روشنی بر رفتار تروریستی کشور‌هایی است که در پشت نقاب‌های رنگین دموکراسی و صلح طلبی پنهان شده، اما در عمل از گروهک‌های تروریستی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی از هیچ اقدام ضد بشری دریغ نکردند.

اقدام تروریستی هفتم تیر افشا کننده اتحاد شوم نفاق داخلی و استکبار جهانی است که از آغازین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و تا امروز ادامه دارد.

امروز نیز کشور‌های مدعی صلح و آزادی با ایجاد و حمایت از گروهک‌های تروریستی در جهان اسلام به مقابله با استقلال و آزادی ملت‌های مسلمان منطقه پرداخته اند، اما اراده ملت‌ها همواره سدی محکم در برابر امیال و آروز‌های نامشروع آن‌ها بوده است.

ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) در ۶ تیر ۱۳۶۰ گواه دیگری بر این حقیقت است که ایران اسلامی قربانگاه ترور بوده و دشمنان این مرز و بوم همواره با شیوه‌های تروریستی به مقابله با این انقلاب اسلامی و مردمی پرداخته اند.

در پایان این بیانیه، ارتش جمهوری اسلامی ایران با تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان ارجمند و تاریخ‌ساز هفتم تیرماه و تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولان و دست‌اندرکاران این دستگاه خدوم، تصریح کرده است امروز قوه قضائیه از جانب دشمنان خارجی و غافلین داخلی، آماج فشار‌های تبلیغی و رسانه‌ای است، امیدواریم این قوه محترم در تداوم و تحقق همه ارزش‌های اسلامی با اتکا به رهنمود‌های راهگشای مقام معظم رهبری در این مقطع مهم از انقلاب اسلامی که دشمن بر اقتصاد و معیشت مردم متمرکز شده با ایجاد امنیت در این حوزه و برخورد قاطع با دشمنان و فرصت طلبان، توطئه علیه انقلاب و نظام را خنثی و توطئه گران را رسوا نماید و در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) از توفیقات روز افزون برخوردار باشد.

 

 

منبع:میزان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار