سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رزن گفت: پنج مرکز آموزشی با 20 رشته و 9 کارگاه ثابت در رزن فعال است که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد آموزشی داشته است.
کد خبر: ۶۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 15 July 2015

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رزن گفت: پنج مرکز آموزشی با 20 رشته و 9 کارگاه ثابت در رزن فعال است که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد آموزشی داشته است.

به گزارش فارس؛ابراهیم اکبری کنعان  با بیان اینکه مهمترین هدف مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ایجاد اشتغال برای افرادی است که آموزش‌های لازم را دیده‌اند، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای توانسته گام موثری در این راستا بردارد.

وی افزود: امروزه به دلیل آموزش مهارت‌های لازم برای ایجاد اشتغال توسط مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای اکثر جوانان به رشته‌های فنی و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای گرایش پیدا کرده‌اند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رزناضافه کرد: پنج مرکز آموزشی با 20 رشته و 9 کارگاه ثابت در شهرستان رزن در حال فعالیت هستند که نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد آموزشی داشته است.

وی اضافه کرد: تعهد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان در سه ماه نخست سال جاری 55 هزار و 630 نفر ساعت با 254 نفر دوره بوده که با تلاش مربیان آموزشی 17 درصد افزایش پیدا کرده است.

اکبری کنعان افزود: این مرکز توانسته طی این مدت نسبت به تعهد میزان اشتغال سال گذشته دو درصد رشد داشته باشد.

وی گفت: از کارآموزانی که وارد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای می‌شوند انتظار می‌رود با مطالعه و مرور دروس گذشته نسبت به فراگیری آموزش‌های جدید اهتمام ورزند.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان رزن در ادامه از برگزاری دوره آموزشی تعمیر سیستم سوخت‎رسانی گازی خودرو برای نخستین بار در این مرکز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از 17 تیر آغاز شده و تا 29 تیرماه ادامه دارد.

وی گفت: طول دوره کارگاه آموزشی 64 ساعت است که محتوای آموزش شامل توانایی عیب‌یابی و باز و بست انواع رگولاتور CNG، عیب‌یابی و رفع عیب سیم‌کشی سیستم گاز خودرو، عیب یابی سیستم خودرو به وسیله دستگاه دیاگ و... است.

اکبری کنعان افزود: در پایان دوره به مهارت‌آموزانی که در آزمون پایان دوره شرکت کرده و در آزمون کتبی و عملی موفق به کسب نمره لازم شده‌اند گواهینامه مهارت اعطا می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار