مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان گفت: برای دختران محجبه و نخبه ۱۵ تا ۲۲ ساله اردوی مشهد مقدس در نظر گرفته شده است که از ۱۷ تیر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۲۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 29 June 2018

به گزارش تابناک : سعید صرامی با اشاره به برگزاری اردوی مشهد مقدس ویژه دختران 15 تا 22 ساله اصفهانی در هفدهم تیر اظهار داشت: دختران محجبه و نخبه عضو کانون‌های ایثار و شهادت راهی مشهد مقدس خواهند شد.

وی افزود: دختران عضو کانون خادم الشهدا، فرهنگسرای پایداری و کانون سبک رویش جوانان انقلابی در این اردوی زیارتی، سیاحتی و آموزشی شرکت می‌کنند.

مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان با بیان اینکه 2 سال از فعالیت در حوزه ایثار و شهادت این سه کانون می‌گذرد، گفت: چون مکان ما گلستان شهداست، به جز دختران عضو این 3 کانون، دختران شهدا، ایثارگران و جانبازان هم در این اردو حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: دختران شرکت کننده در این اردو در حسینیه سید الشهدا(ع) که متعلق به آستان قدس رضوی است، مستقر خواهند شد.

صرامی افزود: برنامه‌هایی در صحن‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مدت 5 روز در نظر گرفته شده و حجت‌الاسلام یزدخواستی از مداحان سرشناس استان و حجت‌الاسلام دهشتی کارشناس ارشد حوزه علمیه قم در ارتباط با نوجوانان صحبت می‌کنند.

وی تصریح کرد: سیره شهدا در صحن‌ها آموزش داده می‌شود و بعد از 5 روز بهترین‌ها انتخاب خواهند شد.

مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با آستان قدس رضوی، بهترین‌ها به صورت افتخاری یک روز خادم حرم مطهر امام رضا (ع) می‌شوند.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای پایداری برای سالگرد شهید بهشتی اقدامی انجام داده، افزود: برنامه‌ای تحت عنوان 72 لاله در قاب بهشتی، امروز ساعت 18 در خیمه گلستان شهدا با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالهی برگزار می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :