استاندار قم با اشاره به تشکیل کمیته کارشناسی در تعیین نرخ نان در استان قم تأکید کرد: کمیته کارشناسی هر تصمیمی که در مسئله نان بگیرد اجراشده و در صورت اثبات گران‌فروشی برخوردهای لازم با واحدهای موردنظر انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۲۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 30 June 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اتحاد و همدلی مهم‌ترین نیاز امروز جامعه در تمام عرصه‌هاست.

وی با اشاره به وظیفه شهرداری قم در ساماندهی روز بازارها افزود: شهرداری باید در ساماندهی روز بازارها به وظایف و رسالت‌های ذاتی و همچنین ابلاغیه‌های استانداری عمل کند.

استاندار قم با انتقاد از وضعیت و نحوه گوشت قرمز در قم گفت: درزمینهٔ گوشت قرمز باید هماهنگی دقیقی بین تولیدکننده، عرضه‌کنندگان و اطلاع دهندگان به وجود آید تا مسئله نظارت بر عرضه گوشت قرمز به‌درستی در سطح جامعه انجام شود.

صادقی با ابراز ناخرسندی از قیمت و نرخ گوشت قرمز موجود در مراکز عرضه استان تأکید کرد: قیمت کنونی گوشت قرمز قیمت واقعی نبوده و باید به قیمت واقعی و اصلی بازگردد.

وی ساماندهی واحدهای آزاد پز استان را ضروری دانست و ابراز کرد: در مسئله نانوایان آزاد پز باید ساماندهی نرخ نان انجام‌شده و از بی‌سروسامانی در این بخش جلوگیری شود.

استاندار قم با اشاره به اهمیت حفظ ثبات در بازار و جلوگیری از بر هم خوردن امنیت و آرامش روانی شهروندان عنوان کرد: تنظیم قیمت و حفظ ثبات در بازار مسئله بسیار مهمی بوده که باید با مدیریت درست حفظ و ادامه داشته باشد.

‌وی با تأکید بر همت دشمنان در وارد ساختن ضربات شدید اقتصادی به کشور ادامه داد: آمریکا گمان می‌کند حربه اقتصادی بهترین و بزرگ‌ترین راه‌حلی بوده که می‌تواند ایران را تسلیم برخی امور کرده و پای ایران را به‌پای مذاکرات جدید بکشاند.

استاندار قم با هشدار نسبت به جنگ روانی دشمن و ایجاد اختلال درروند اقتصاد کشور بیان کرد: در وضعیت جدید پس از خروج امریکا از برجام جنگ‌های روانی بسیار سنگینی ایجادشده که تبعات آن بسیار بیشتر از واقعیت این امر است.

صادقی ادامه داد: در وضعیت کنونی کشور باید تمام گروه‌ها و جناح‌های سیاسی اختلاف‌نظرهای موجود را کنار گذاشته و همدل و همراه یکدیگر شوند و با توجه به مواضع اخیر رئیس‌جمهور کشور دست در دست یکدیگر در مسیر برون‌رفت از مشکلات برآیند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار