رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در شهرکرمانشاه میل به استفاده از پل‌های عابر پیاده برای عبور از عرض معابر شهری کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۲۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 01 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: در شهر کرمانشاه پل عابر پیاده مناسب ومکانیزه برای عبور عابران پیاده وجود ندارد و همین امر باعث کاهش رغبت مردم به استفاده از پل‌های موجود شده است.

وی ادامه داد: برای کاسته شدن از میزان تصادفات باید همه دستگاه‌های ذیربط همکاری و تعامل همه‌جانبه داشته باشند تا مردم بتوانند با امنیت و راحتی در مسیر‌های درون و برون‌شهری تردد داشته باشند.

سرهنگ شیری یادآوری کرد: متأسفانه سالانه حدود ۱۶ هزار نفر در کشور قربانی سوانح رانندگی می‌شوند که آمار بسیار بالایی است.

رئیس پلیس راهور استان افزود: همچنین سالانه ۷۵۰ هزار نفر نیز در کشور در سوانح رانندگی مجروح می‌شوند که ۱۰ درصد جراحت‌ها به معلولیت دائم افراد منجر می‌شود.

وی همچنین با تأکید بر این‌که فرهنگ رانندگی در استان ضعیف است، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ لازم در این زمینه نهادینه و آگاهی‌های لازم به مردم ارائه شود.

سرهنگ شیری در پایان با اشاره به این‌که برخی رفتگران شهرداری که مبادرت به نظافت خیابان‌های شهر می‌کنند از امنیت کافی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها باید نسبت به آموزش و توجیه این رفتگران اقدام کنند و لباس‌ها و تجهیزات مناسب در اختیار آن‌ها قرار دهند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار