تابناک: معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اعلام روز گذشته سخنگوی شورای نگهبان درباره تعیین زمان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در امسال و سال آینده گفت: جلسات و برنامه‌های مختلفی در این زمینه توسط استانداری اصفهان تهیه و تدارک دیده شده است که به زودی به اطلاع مردم خواهد رسید.
کد خبر: ۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶ 19 February 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، عصر امروز رسول یاحی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر نباید سطحی و به صورت قشری نگاه می شود و اگر امروزه کسی از من مسئول سئوال کند تعهد بهتر است یا تخصص پاسخ خواهم داد هم تعهد خوب است و هم تخصص اما آن کس که تخصص ندارد و کاری را می‌پذیرد در واقع نمونه‌ای از بی‌تعهدی است.

وی با مطرح کردن سه مطلب از جمله علم، اقتصاد مقاومتی و انتخابات پیش‌رو در جمع مسئولین ادارات شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: تولید علم در کشور تنها یکی از مراحل رسیدن به هدف است چرا که ایده‌آل‌ آن است که علم را تبدیل به ثروت در جهت رفاه و آسایش مردم کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به قرار گرفتن مجموعه هسا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: ظرفیت‌های هسا در بحث هوا و فضا که در گذشته دشمنان به دنبال تحریم این نوع صنعت بودند امروزه با حرکت جهادی و علمی که در این زمینه توسط دانشمندان و دانشجویان ایرانی صورت گرفته توانسته‌ایم حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان داشته باشیم.

یاحی با اشاره به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک تفکر است و اگر به این تفکر هم توجه و هم عمل کنیم قطعا دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در اجرای نقشه‌های پلیدشان ناکام خواهیم گذاشت.

وی با پرداختن به حادثه اخیر گلپایگان که موجب شهادت چند تن از پرسنل خدوم ناجا شد بیان داشت: تبهکاران حادثه هولناک گلپایگان محصول آسیب اجتماعی طلاق و به نوعی جدایی یک پدر و مادر از هم بودند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با هشدار به خانواده‌ها در نحوه تعلیم و تربیت فرزندانشان اظهار کرد: به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر نباید سطحی و به صورت قشری نگاه شود.

در پایان این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان، نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان محمود کیانی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی و از زحمات محمدرضا اعتمادی بخشدار سابق این شهرستان تقدیر به عمل آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار