مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: ما هیچ مشکلی را در تامین آرد مرغوب نانوایان در تعطیلات عید سعید فطر نداریم.
کد خبر: ۶۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 16 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نوبخت صبح امروز در جریان بازدید از برخی نانوایی‌ها در اردبیل اظهار کرد: با هدف ایجاد رفاه حال عمومی و تامین مایحتاج مسافران و مردم استان اداره غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی خود را آماده ارائه خدمات به مسافران عید سعید فطر و گردشگران تابستانی کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد مرغوب نانوایان وجود ندارد، افزود: اگر نانوایان احساس کنند که به آرد بیشتری نیز نیاز دارند ما با توجه به در پیش بودن فصل گردشگری آماده تامین آن هستیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل یادآور شد: کارخانجات آردسازی در این ایام فعال بوده و تلاش می‌کنند تا در خدمت نانوایی برای تامین آرد مورد نیازشان باشند.

نوبخت تصریح کرد: ما نیاز استان را که حدود 200 هزار تن است برآورد کرده و از مرغوب‌ترین گندم تولید شده در شمال استان در کارخانجات آردسازی ذخیره‌سازی کردیم تا با کیفیت مطلوب‌تر این محصولات به آرد تبدیل شده و امکان تهیه نان کیفی و مرغوب فراهم ‌آید.

این مسئول ادامه داد: همه نانوایی‌ها سعی خواهند کرد تا با افزایش مهارت خود با استفاده از آرد مرغوب نان با کیفیت را تولید و به هموطنان ارائه کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از آماده‌باش همه نانوایی‌ها برای تولید و عرصه آن به گردشگران و مسافران خبر داد و گفت: ما حتی در مسیرهای پرتردد و مسیرهای اصلی به صورت سیار نان‌های بسته‌بندی شده را توزیع می‌کنیم تا در دسترس گردشگران و مسافران قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار