مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور گفت: جوان 25 ساله‌ای که در روستای اسلام آباد عرب نیشابور برای فرار از گرما درون استخر آب کشاورزی رفته بود، به علت پوسیدگی طناب و آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد.
کد خبر: ۶۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 17 July 2015
سیدمهدی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تماس اهالی با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مبنی بر غرق شدگی بلافاصله یک تیم غواصی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: این حادثه ساعت 10:30 صبح امروز در روستای اسلام‌آباد عرب نیشابور رخ داد، زمانی که این جوان همراه با پدر خود به کار کشاورزی مشغول بودند برای فرار از گرمای ظهر تابستان اقدام به شستن خود در آب استخر کشاورزی کردند، ابتدا پدر با استفاده از نخ‌های پلاستیکی خود را بسته و به آب رساند و پس از بالا آمدن او نوبت پسر شد اما به علت پوسیدگی نخ‌های طناب نگهبان خوبی برای عمر پسر جوان نبود و متاسفانه طناب پاره می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با پاره شدن طناب جوان شروع به دست و پا زدن می‌کند و با وجودی که برای بیرون آوردن وی تلاش می‌شود اما به علت عمق زیاد در عرض چند ثانیه آب زلال جوان را به کام خود می‌کشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور با بیان این مطلب که تلاش‌های پدر و سایر کشاورزانی که به کمک آنها آمدند ثمری برای نجات پسر نداشت، گفت: تماس اهالی با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله یک تیم غواصی به محل اعزام شد و زمانی که نجاتگران آتش‌نشان به محل رسیدند جسد بی‌جان غریق توسط یکی از اهالی روستا از آب خارج شده بود.

حسینی در پایان متذکر شد: تلاش نجاتگران و امدادگران اورژانس برای احیای قلبی غرق شده به نتیجه نرسید و این جوان، پیش از رسیدن امدادگران جان باخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار