نصف جهان در میان تیترها؛
تابناک: خیزش دو هزار واحد سنگبری اصفهان برای نشان دادن اعتراض خود به نحوه دریافت مالیات از این صنف و واردات و در نهایت رکود در این صنعت، این واحدها را به تعطیلی کشاند.
کد خبر: ۶۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹ 17 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، ورود سومین رام از واگن های قطار شهری به اصفهان از جمله اقدامات در راستای تکمیل پروژه متروی اصفهان در فاز اول است که در دوره جدید شهرداری رقم می خورد.

شهرداری اصفهان در حاشیه این مراسم، از برنامه ریزی برای انتخاب دو مسیر جایگزین برای خط دوم متروی اصفهان در صورت رد شدن مسیر گذر از زیر میدان نقش جهان خبر داد.

همچنین استاندار اصفهان هم گفت: در صورت احتمال یک درصد ریسک هم برای در خطر گرفتن میدان نقش جهان، در صورت عبور خط دوم مترو، این مسیر لغو خواهد شد.

همچنین اصفهان در هفته ای که گذشت، همچون دیگر شهرهای کشور شاهد شادی و سرور مردم از نتیجه توافقات هسته ای بود.

مردم اصفهان به ویژه در خیابان های مرداویج و شیخ صدوق به شادی پرداختند.

توقف تولید در کارخانه پلی اکریل اصفهان به دلیل بدهی این شرکت به اداره گاز استان اصفهان از دیگر خبرهای حوزه اقتصاد در اصفهان بود که البته در نهایت این وضعیت با صلح بین دو طرف بهبود یافت و گاز پلی اکریل با گذشت چند ساعت وصل شد.

خشک شدن دوباره گاوخونی که بعد از ده سال کمی پرآب شده بود از خبرهای متاثرکننده در حوزه محیط زیست بود. گرچه مسئولان محیط زیست اصفهان ادعا دارند دوباره جریان ورود آب به گاوخونی از سرگرفته شده است اما به نظر میرسد رساندن آب به گاوخونی که البته آن هم صدقه سر پساب های تصفیه شده است، بیشتر شبیه یک مانور محیط زیستی بود تا چاره اندیشی برای خود گاوخونی!!.

مصلی و نماز عید فطر دو کلید واژه ای که این هفته از زبان مسئولان زیادی در اصفهان شنیده شد. مسئله عدم تکمیل مصلی اصفهان و اصرار برای برگزاری نماز عید فطر در این مکان در نهایت موضوع را به این جا کشاند که نماز عید فطر فردا در مصلی اصفهان که هنوز هم کارگران در آن مشغول کاراند برگزار شود.

خیزش دو هزار واحد سنگبری اصفهان برای نشان دادن اعتراض خود به نحوه دریافت مالیات از این صنف و واردات و در نهایت رکود در این صنعت، این واحدها را به تعطیلی کشاند.

البته این تعطیلی با اعلام قبلی مسئولان این صنف صورت پذیرفت و دو هزار واحد سنگبری اصفهان فعالیت خود را تا رسیدگی مسئولان به وضعیت این صنعت تعطیل کردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار