معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان :
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در روز عید سعید فطر برای انتقال نمازگزاران به مجموعه مصلی اصفهان جهت اقامه نماز عید ، اتوبوس های شهری اصفهان ساعت 6 صبح در 14 مبداء اصلی شهر مستقر خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 17 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا ، علیرضا صلواتی در این باره توضیح داد: با توجه به اینکه برای نخستین بار اقامه نماز در مصلای اصفهان برگزار می شود، با کمک پلیس راهور تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته ایم تا روز عید فطر ترافیک را در آن محدوده به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ها نمازگزاران را از 14 مبداء اصلی شهر به مصلی منتقل خواهند کرد، افزود: مکان استقرار اتوبوس ها از طریق زیرنویس در شبکه استانی اصفهان اعلام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: اتوبوسرانی اصفهان آمادگی تمام عیار دارد تا با بهترین سرویس دهی نمازگزاران را به مصلای این شهر رسانده و پس از اقامه نماز نیز سرویس دهی نماید.

وی به اختصاص 4 پارکینگ برای خودرو افرادی که قصد دارند با وسیله شخصی برای اقامه نماز عید فطر به مصلا بیایند اشاره کرد و اظهارداشت: پارکینگ های اداره غله ، اداره راه و شهرسازی ، هایپرمارکت و مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد برای پارک خودرو نمازگزاران در نظر گرفته شده است.

صلواتی یادآور شد: برای پارک موتورسیکلت ها نیز با کمک پلیس زاهور اصفهان مکان هایی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده مردم کمترین دغدغه را برای اقامه نماز در روز عید سعید فطر در مصلای اصفهان داشته باشند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری عنوان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در چهارراه فرایبورگ، خیابان سعادت‌‌آباد، چهارراه دهش، شیخ مفید و ورودی گذر واله در خیابان فیض اعمال می‌شود.

گفتنی است؛مسیرهای 14گانه از خیابان ملک‌شهر، شهرک نگین، میدان جمهوری، جوی‌آباد، سه راه
درچه، قائمیه، ترمینال صفه، سپاهان‌شهر، پایانه پزوه، باغ غدیر، میدان لاله، حرم زینبیه اعلام شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :