معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:
تابناک: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از افزایش طول خط 79 از مبدأ بلوار کشاورز و ابتدای خیابان مفتح به میدان امام علی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ 20 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی با اعلام این مطلب اظهار کرد: همزمان با ایام پایانی سال و به لحاظ افزایش نقاط تحت پوشش و حجم سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی، مسیر و مقصد خط 79 تغییر یافت.

وی اذعان داشت: کمیته مهندسی خطوط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بررسی و مطالعات علمی و باهدف پوشش قرار دادن نقاط جاذب سفر و همچنین نقاط تولید سفر با افزایش طول خط 79 از مبدأ بلوار کشاورز و ابتدای خیابان مفتح به میدان امام علی (ع) موافقت کرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر این اساس ناوگان اتوبوس‌رانی از مبدأ (مرکز تلفن استقلال) واقع در بلوار کشاورز ابتدای خیابان مفتح با طی مسیر میدان سهروردی، رودکی، محتشم کاشانی، حکیم نظامی، پل فلزی، مطهری، میدان انقلاب، کمال اسماعیل، باغ گلدسته، هشت‌بهشت، استانداری، حکیم و عبدالرزاق به میدان امام علی (ع) علاوه بر اتصال نقاط توریستی باغ پرندگان، کلیسای وانک، میدان امام (ره) و میدان امام علی (ع) و مراکز مهمی ازجمله خیابان‌های آمادگاه، بیمارستان خورشید و بیمارستان شهید بهشتی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

صلواتی عنوان کرد: بر اساس مصوبه فوق تعداد اتوبوس‌های این مسیر به 15 اتوبوس افزایش‌یافته و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در فاصله زمانی 7 دقیقه در خدمت شهروندان خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار