رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: با توجه به فعالیت‌های گسترده حوزه هنری، برخی نهادهای شهری فضاهایی را در اختیار ما قرار داده‌اند و این همکاری و تعامل به خوبی ادامه دارد.
کد خبر: ۶۳۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 22 July 2018

به گزارش تابناک اصفهان : مهدی احمدی فر، در ارتباط با صحبت‌هایی پیرامون مالکیت شهرداری بر برخی ساختمان‌های در دست حوزه هنری و احتمال وقوع مشکلاتی در این ارتباط اظهار داشت: همکاری‌های بین بخشی در زمینه‌های مختلف میان نهادهای مختلف استانی در سرتاسر کشور از سال‌های گذشته تاکنون وجود داشته است.

وی افزود: با توجه فعالیت‌های گسترده حوزه هنری از سال‌های قبل تاکنون در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری، این نهاد همواره نیازمند فضاهای جدید برای ادامه فعالیت‌های خود بوده است.

تعامل حوزه هنری با نهادهای شهری در پیشبرد اهداف فرهنگی

رئیس حوزه هنری استان اصفهان بیان داشت: بر این اساس این نهاد در تعاملی با مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر با یکدیگر همیاری‌هایی داشته‌اند همانگونه که هم اکنون نیز در زمینه ساخت فضاهای فرهنگی با هم مشارکت و همکاری دارند.

وی ادامه داد: با توجه به موارد مطرح شده، مالکیت یکی دو ساختمان از حوزه هنری مربوط به شهرداری و بنیاد شهید است اما در تعاملات مربوطه این ساختمان‌ها در اختیار حوزه قرار گرفته است و همچنان از آنها برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری خود بهره می‌برد.

احمدی فر درباره صحبت‌هایی مبنی بر بازپس گیری این ساختمان‌ها از حوزه هنری توسط شهرداری اصفهان نیز تاکید کرد: چنین موضوعی صحت ندارد، البته مباحث قانونی و پیگیری‌هایی در این ارتباط وجود دارد اما به شکل کلان، موضوع این ساختمان‌ها همچنان توسط حوزه هنری در همان کاربری‌های قبلی خود در حال استفاده است و هماهنگی خوبی در این ارتباط میان این دو نهاد وجود دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار