مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از ثبت ۳۹۹ هزار و ۲۴۷ فقره سرعت غیر مجاز در محورهای همدان خبر داد و گفت: ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان فعال است.
کد خبر: ۶۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 19 July 2015
 مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از ثبت ۳۹۹ هزار و ۲۴۷ فقره سرعت غیر مجاز در محورهای همدان خبر داد و گفت: ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان فعال است.

به گزارش تسنیم؛ سعید کریمی  با اشاره به وجود ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در محورهای همدان اظهار داشت: تعداد ۵۷ دستگاه تردد شمار فعال در راه‌های استان همدان فعال است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان همدان نصب شده است، عنوان کرد: از ابتدای سال ۹۴ تا ۲۱ تیرماه تعداد ۴ میلیون و ۲۷۱ هزار تردد با فعالیت ۹۳ درصد دستگاه‌ها در محورهای همدان به ثبت رسیده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های همدان با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف سرعت قابلیت ثبت سرعت غیرمجاز را دارند، گفت: اما در این بین تنها دوربین‎های ثبت تخلف سرعت می‎توانند برای جریمه این خودرو اقدام کنند.

کریمی افزود: در مقایسه تردد با دوره ی زمانی سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته‌ایم و پر ترددترین محور در این مدت کرمانشاه – همدان(حد فاصل سه راهی صالح آباد، همدان) بوده است.

وی با اشاره به اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از کل ترددها از ابتدای امسال ۱۸ درصد است، عنوان کرد: تعداد وسایل نقلیه سنگینی که از محورهای همدان عبور کردند ۷۷۱هزار و ۴۴۴مورد بوده است.

کریمی بیان کرد: بیشترین سرعت در آزاد راه – پل ۱۲۳ (ابتدای آزاد راه ساوه) با سرعت متوسط ۱۰۰کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است، ضمن اینکه تعداد وسایل نقلیه وارد شده به استان بیش از یک میلیون و ۱۰۲ هزار مورد و تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان بیش از یک میلیون و ۲۸۵ هزار مورد بوده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان همدان اظهار داشت: تعداد ۳۹۹ هزار و ۲۴۷ فقره سرعت غیر مجاز با ۹ درصد از کل ترددها و تعداد ۹۲ هزار و ۹۲۱ مورد سبقت غیرمجاز با اختصاص ۲ درصد از کل ترددها به ثبت رسیده است.

کرمی افزود: تعداد ۲۰۲ هزار و ۸۹۱ فقره فاصله غیر مجاز با ۵ درصد از کل ترددها از ابتدای امسال به ثبت رسیده، ضمن اینکه درصد کل تخلفات(سرعت,سبقت,فاصله غیر مجاز) نسبت به کل وسایل نقلیه متردد ۱۶ درصد بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار