مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: کاهش ورود گردشگران خارجی در فصل تابستان تابع الگوی بازار گردشگری بین المللی در کشور ایران است.
کد خبر: ۶۳۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 25 July 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: مصیب امیری مدیر کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، با اشاره به اینکه کاهش ورود گردشگران خارجی در فصل تابستان تابع الگوی بازار گردشگری بین المللی در کشور ایران است، ادامه داد: برنامه سفر گردشگران خارجی به کشور ایران از نیمه دوم فروردین ماه تا اوایل تابستان و از نیمه دوم شهریور ماه تا اواخر آبان ماه است.

وی اضافه کرد: این الگوی زمانی در سالیان گذشته همواره به عنوان الگوی غالب در ورود گردشگران خارجی به مقصد ایران و به تبع آن استان فارس وجود داشته است.

مصیب امیری افزود: در کنار توجه جدی به توسعه گردشگری ورودی، این اداره کل در نظر دارد با حمایت از برنامه‌های اجرایی گوناگون، شرایط را برای تحرک پذیری بیش از پیش گردشگری داخلی و درون استانی فراهم کند تا در فصولی که گردشگرخارجی کم است، بتوانیم از ظرفیت‌های اقتصادی این صنعت همچنان بهره‌مند باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: ضرورت دارد تا برای رسیدن به این هدف از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استفاده شود و با روش‌های مختلف بازاریابی از جمله ارائه بسته‌های سفر‌های ارزان قیمت در جذب گردشگران داخلی تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار